leggetid?!

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Vi har begynt å legge Malin kl 21.00 og det har gått kjempefint. I går sov hun fra 21.00 til 06.30 HERLIG!!!!!! [:D][:D][:D] Har ikke nattammet på en stund nå.. Når legger dere babyene deres? Og nattammer dere\ gir flaske? 

Her legg vi Sindre i 22 tia, men han plei ikke søvn før rundt 23..  Å da plei han og søv t i 2-3 tia, så e d mat for så å søv t i 6-7 tia, mat igjen, og søv t ca 9.. Gleda mæ t han bynn å søv heile natta.. [:D]

idag la vi martine kl 22.00. så jeg er spent på når hu vil ha flaske i natt, men som regel så har vi lagt hun kl 22.30 og da har hun fått flaske kl03.30. men vi skal begynne å legge hun kl 9 nå til uka som kommer...så får vi se hvordan det går[;)]

Sunniva legger ca kl 22.30 å da sover hun til ca 03.30 får da pupp å sovner igjen til ca 08.00.... Gleder meg masse til hun sover hele natta.....[8D]

De siste dagene har hun vært i seng kl 20.30, sovnet 21.

Våknet ca kl 6-7, kommer an på hvor mye hun spiser til kvelds og hvor trøtt hun er da...(hun sovner mens hun spiser)

ORIGINAL: laban2

Eilin legger seg i ti-elleve tiden,og står opp rundt seks-sju tiden....mater ikke om natten

Samme her.

Emilie er i seng senest 20.30. Men prøver å være ferdi til 20.00. Da får hun
mat kl 03.00. Men det tidspunktet har nå begynt å bli nærmere 04.00. [:D]
Å da sover hun til 8-9 om morgenen.
Gleder meg til hun sover heeeeeeeeeeele natta!!! [:D][:D]

Her legges Isabell i 22-23 tiden og da sover hun fra 8-10 timer før hun skal ha mat og det syns jeg er fantastisk [:D]

frøkna her har vert litt døgn vil de siste dagen, men på natten har jeg nå begynt (gjort det ei natt) å bare gi vann for å få slutt på natt matingen. hun hun spiser bare 20-30ml å våken i 15-20 min, det virker på meg som hun bare våkner på rutine ikke fordet hun er sulten. så er spent på om hun gidder mer når hun bare får vann.

Back
Topp