Leggetid?

scorpio

Elsker forumet
Når legger dere gullene deres for kvelden?
Vi har frem til nå(hun er nå ca.10 uker)lagt henne ca. da vi legger oss i 23 tiden,men begynte denne uken med å prøve en halv time før..
Gikk i 3 dager,men i dag ble den plutselig over kl.23 igjen.Hun spiser masse på kveldtid så vi begynner med pysj og mating allerede kl.20.30(og da henger hun stort sett i puppen frem til hun sovner[&o]).
Noen som har noen tips og triks for å få henne i seng litt før om kvelden?
Hadde vært så deilig med litt "fritid" på kvelden bare jeg og samboeren[:D]

Hun tar seg som regel en liten blund i armene våre bare på kvelden!
Kanskje prøve å holde henne våken da,men hun blir så grinete....
Ellers sover hun hele natten og en 4 timers(ca) ute i vogna på dagtid.

Her også sovna ho ikke før mellom kl.22 og 24 ,men så begynte jeg å kutte ned på soving etter kl 18.
Tok kveldsstellet tidligere og tidligere (ca. 30 min for hver dag) og nå etter 2-3 uker så er ho trøtt mellom 18.30 og 19.30. Kjempedeilig å få kvelden tilbake[;)] Eldstemann legger jeg kl. 19, så da er hele kveldene "fri" for barn!

Og selv om ho noen ganger har en 2-3 timers lur rett før leggetid, så går det like greit å legge ho.

jeg la hu i 22-23 tia før, men siden hu stort sett sov fra 6 og fram til jeg la hu så fant jeg ut at jeg skulle prøve tideligere og en dag la jeg hu 19.30 og hu sov hele natta. nå har jeg lagt hu mellom 19.30 og 20.30 i noen uker og det går kjempe fint..
men kanskje ta det gradevis tideligere og se hvordan det går.

Hadde det sånn vi også...[8|] Han spiste i tillegg 2. hver time gjennom natta [:o]! Jeg begynte med 30 ml velling på kvelden for 6 dager siden. Han får den rundt 20.30 og da sover han før kl 21 og sover til 03 [:)]. Sindre er 11 uker. Det er utrolig slitsomt når du har det sånn og sliter på forholdet, ihvertfall gjorde det det her [8|]

Her er det natta sånn ca kl. 18.00, det har vi gjort fra fødselen av! Nå sover han til 05.00-06.00, før han er sulten igjen. Men tidligere spiste han 01.00, så 05.00... Så nå har vi det skikkelig deilig! -Er glad vi begynte så tidlig med gode rutiner,for vi har så god tid til å være kjærester![;)]

Er jo bare å prøve å legge tidligere, og tidligere, og heller gi mat før du legger deg? Og ikke la gullet sove for sent på ettermiddagen.

Lykke til!

ORIGINAL: Isabelles mamma

Sover hun noe på ettermiddag/kveld?
Før la Isabelle seg også i 23 tia, men da hadde hun alltid en liten lur i 19-20 tia. Så kutta ut luren klokka 20, og heller legger henne i senga da. Så da sover hun hele natta. Er deilig å få litt 'voksentid'!

signerer denne[:)]

Snuppa mi er snart 11 uker og hun er i seng kl.20.30. Begynner kveldsstellet litt
før klokken 20. Men bading og på med pysj. Så er det mating og litt kos. Å senest
20.30. er hun pakket i senga si.

MARIUS ER I SENG SÅNN 21.30, OG DA BARE LEGGER JEG
HAN I SENGA ETTER HAN HAR SPIST - SÅ SOVNER HAN[:)]
OG SOVER TIL NESTE MORRA...DEILIG[:D] HENDER JEG MÅ GI
SUTTEN 1-3 GANGER, MEN IKKE ALLTID!!!

ORIGINAL: Mor til 3 røvere

MARIUS ER I SENG SÅNN 21.30, OG DA BARE LEGGER JEG
HAN I SENGA ETTER HAN HAR SPIST - SÅ SOVNER HAN[:)]
OG SOVER TIL NESTE MORRA...DEILIG[:D] HENDER JEG MÅ GI
SUTTEN 1-3 GANGER, MEN IKKE ALLTID!!!

sign....Akuratt slik er det her og... Føler oss kjempeheldige!!![:)][:)][:)]

ORIGINAL: *JuLiAnE*

her legger Elias seg mellom 19.30 og 20.30. Jeg starter kveldsstellet rundt 19.00 og han sover som regel innen kl.20.30.. Kjempe deilig!![:D]

Sign

Back
Topp