leggetid

Linneamamma

Betatt av forumet
Hvordan er leggetiden rundt om kring nå??
Her har hun lagt seg i 11-12 tiden i en god stund nå, spiser en gang i 6-7tiden også sover videre
til alt fra 9-11... men jeg lurer på om jeg kan begynne å gi henne siste flaske tidligere på kvelden, men da
er jeg jo redd hun vil våkne grytidli! Hehe

Så hvordan har dere det på kvelden og når står dere opp??

Her er det natta ca kl 21..[:)]
Står opp alt fra 07-09... Ammer/flaske 2 ganger iløpet av natta da..

Han har kommet inn i rutine helt av seg selv [:)] Juhu [:D]

Han sovner rundt 9, og får pupp når vi legger oss (våkner når vi bærer han i seng, sover i vugga først), og pupp 1-2ganger til iløpet av natta, før vi står opp rundt 9 [:)]

Her sovner hun mellom 7-8 om kvelden og kan godt sove til 7-8 om morgenen. Men ofte våkner hun en gang om natten for litt mat og sovner igjen[:)] Men hun er 3mnd nå da.

Her legger vi han ca 21, så er det opp mellom 2-4 så sover han alt fra 1-3 timer før det er morning i dette huset [8D]

Da ser det jo ut som jeg har det ganske greit da, siden jeg bare trenger å mate en gang på morgenen før vi står opp!!
Så kanskje jeg skal bare nyte det å sove lenge om morgenen med denne babyen, for d kan jeg nok ikke med nestemann!!

Her begynner vi legging kl 21 med bading,smøring og masse kos..så mater vi ..så er det i seng til ca 22.00...
så sover vi i et til kl 08.00 - 09.00..

ja jeg vet BORTSKJEMT

Snuppa her sovner mellom 18.30-19, og sover til rundt 5 tiden og får flaske, så sover hun videre til 8-9 tiden[;)]

Her legges han seg 19-19.30. da er han helt gåen. våkner 1-3 ganger også står vi opp me jentene i 7 tiden, så da våkner han også. men er veldig deilig med kveld!!

Her har han funnet en rutine selv.
Han sovner mellom 21.30 og 22.00[:)] Så varierer det fryktelig hvor lenge han sover. Men stort sett sover han bare 3-4 timer i strekk før det er tid før mat og bleie. Og dagen begynner alltid mellom 6 og 7[:'(] 
Men i natt sov han faktisk 7 timer i strekk[:D] Det var godt! Bare synd det er så sjeldent.

Sovner for natten til kl 19, steller seg etter barnetv sammen med storebroren :) men vi står opp i 6/7-tiden da storebror våkner også legger hun seg til en dupp igjen i 9-tiden. Sover ganske mye på formiddagen, men er gjerne våken fra 15/16-tiden til hun sovner for natten kl 19 [:)]

Leggetiden har hun funnet ut av selv, den kom bare naturlig da hun blir "nødt" til å følge storebroren sine rutiner [;)]

(Ammer et par ganger iløpet av natten da, sover ikke mer enn 7 timer i strekk max!)

har lagt henne etter siste måltidet i halv 11-11 tiden. Da sover hun til 7-halv 8.

OM jeg gir henne siste måltidet og legger henne tidligere, så våkner hun klokken 3. blæ..

Legger oss mellom 21-22, ser ann når han er trøtt - ellers nytter det ikke[;)] Noen ganger amming i senga, om han ikke har spist seg god å mett nedi stua først. Sover da somregel 3-4timer og spiser alt fra 2-4 ganger om natta, som regel våken i 8 tida. "rutinen" har han funnet selv... [:)][:)] 

Siste uken har vi fått ho i seng i 22 tiden, og da sover ho i strekk i 8-10 timer [:)]

Legger seg ca 21, da sover han enten over til ca 8 eller har en mating i 5 tiden, men da sover han til 9[:D]

vi begynner å legge han kl. 20. av og til sovner han med en gang, andre ganger må vi bysse han litt i sengen, stryke ++ og det kan ta 30 min!!

han bleier å våkne i 1-2 tiden for mat, også mat igjen i 5-6 tiden. våkner i 8-tiden.

i natt våknet han igjen 21.30, fikk litt til mat og sov til 4 da han ble vekket av storesøsterens trass! kjipt at hun skulle tulle seg i natt når han endelig hadde bestemt seg for å sove lenge! lurer på hvor lenge han hadde sovet om han ikke hadde blitt vekket..[8|]

Her legger hun seg mellom 21.30-22.30. Sist gang det var en lignende tråd skrev jeg at hun sov sammenhengende 6-9 timer om natta. Men det skulle jeg ALDRI gjort, for etter det har det kun gått 3-5 timer før nattmat [8D] Så sover hun frem til kl 06.00 og kan holde det gående i 45 min (pga bæsjebleie o.l.), så sover vi litt og står opp mellom 08.00-10.00.

Back
Topp