Leggetid?

Uruviel

Andre møte med forumet
Min Emilie er 4 mnd og 3 uker nå, og hun legger seg mellom klokken 23-24.. -og da sover hun til en gang mellom 05 og 10..
(ammer henne med jevne mellomrom om natta da, men hun sovner igjen med en gang etterpå da)

Når pleier dere å legge deres bebiser? Lurer litt på om jeg skal prøve å få henne til å legge seg tidligere, men er litt engstelig for at hun skal våkne enda tidligere da...

her det er legging klokka 20. Spiser igjen da en gang mellom 04-06 også sovner han igjen til ca 8-9

Mitt første barn la jeg samme tid som du, så nå bestemte jeg meg for at Amalie skulle legge seg tidligere, godt å ha litt tid for seg selv. Legger henne ca 20.00. Da sover hun bra til ca 0100 så er det amming. Så sover hun til ca 3 så mat.
Håper hun snart slutter med mat. Jeg prøve å holde henne oppe til 22/23 for å se om hun sov lenger , men det gjorde hun ikke[;)]

legger seg 19. får pupp endten 24- 3 og 7 eller  2 og 6

I en periode la hun seg ni, men da startet hun dagen i firetiden... Men det er snart en måned siden da.. hmm.. Må vel kanskje bare forsøke:)

her legger hun seg ca 18.30 og sover da til ca 02. mat igjen rundt 5-6 så opp rundt 8-9 tiden[:)]
jeg ammer.

Leggetid 7/halv 8, og da sover vi til det er morgen mellom 5 og halv 7 :)
Liam får mme og grøt før han legger seg.

Her legger han seg alt i mellom 20-21, noen ganger 22.

Har tidligere fått pupp og litt mme, men nå vil han tydeligvis ikke ha mme lenger, så i kveld prøvde vi litt grøt [:)]

For noen uker siden sov han 8-10 timer sammenhengende. I det siste har han våknet ca hver 2-3 timer på natta. Tydelig at han krever mer mat nå[:)]

her legges emil mellom 19-20 som regel hver kveld..
han sover hele natta uten mat,og sover til 09-10..

legger henne halv ni, etter grøtspising, bading, boklesing og til slutt litt velling. Hun sover alt fra to timer til åtte timer uten mat, men våkner for morgen en gang mellom ni og elleve=)

Da høres det ut som at det er verdt å prøve å få snuppa mi til å legge seg tidligere.. Blir spennende å se om hun godtar det:-) Vi begynte med litt grøt for noen dager siden. Målet er å komme opp i ett måltid om dagen, som hun skal få på kvelden for å få henne til å sove litt lengre uten pupp.. Skulle ønske snuppa mi var like mye B-menneske som jeg og pappaen hennes er.. Hehe

Vesla legger seg ca 19-19.30, en amming rundt 23 og sover deretter til ca 07.30. Sånn har det vært siden hun var ca 2 mnd.. Fullammer.

Legger han mellom 19-20.

ORIGINAL: mammatilBA08ogK10

Vesla legger seg ca 19-19.30, en amming rundt 23 og sover deretter til ca 07.30. Sånn har det vært siden hun var ca 2 mnd.. Fullammer.

Imponerende! Sånn har ikke snuppa mi vært:)

Aaliyah Isabell legger seg kl 22  og står opp kl 11[:D][:D]

ORIGINAL: Mamma 05 og 10

her det er legging klokka 20. Spiser igjen da en gang mellom 04-06 også sovner han igjen til ca 8-9

samme hr[;)]

ORIGINAL: Uruviel

ORIGINAL: mammatilBA08ogK10

Imponerende! Sånn har ikke snuppa mi vært:)

Det som gjorde utslaget for oss (eller meg siden mannen ikke akkurat hjelper til på natta) var å stå opp til fast tid hver dag. Viste da tydelig tegn til å være trøtt rundt 19. Om hun ikke våkner for mat rundt 23, tar jeg henne likevel opp og gir henne når jeg legger meg. Plutselig sov hun hele natta. Klager absolutt ikke. Er selvsagt unntak da hun våkner om natta, men det er stort sett bare å gi henne tutten så sover hun videre.

ORIGINAL: henriette25!

her legges emil mellom 19-20 som regel hver kveld..
han sover hele natta uten mat,og sover til 09-10..

Ikke emil da, men jessika [:D]

Å det er så deeeeeilig [:)]

ORIGINAL: My Angels

De sier du bør legge babyen 15 minutter tidligere annen hver dag fram til ønsket leggetid, og ikke bare plutselig legge baby 3-4 timer før liksom. [:)]

hvorfor skal man ikke gjøre det?

Back
Topp