Leggetid?

Flossy

Andre møte med forumet
Når legger dere babyene deres for natta? Her hos oss varierer det veldig, men som regel får vi lagt Ella til rundt 22-tiden.

Skal vel ikke skryte på meg at vi har så rutine på det enda nei, men hun er jo så liten enda. Hun får på seg pysjen i 19.30 tiden da. Men foreløpig får hun styre måltidene selv. Helsesøster sa at de er for små til at det blir så mye rutiner enda. [:)]

her er døgnet snudd helt rundt t tider.han har kolikk om natta så jeg må prøve å sove på dagtid,men det er ikke lett.er liksom ikke trett da[&:]

ORIGINAL: camilla&nurket

Jeg legger Tindra for natten når jeg selv legger meg..
Gjorde det samme med de andre to da de var så små som henne..men
etterhvert vil nok det bli mere rutinert.

Samme her...

Her legger vi oss sammen rundt 23-23:30.

ORIGINAL: camilla&nurket

Jeg legger Tindra for natten når jeg selv legger meg..
Gjorde det samme med de andre to da de var så små som henne..men
etterhvert vil nok det bli mere rutinert.

Samme her også. Vogga trilles inn på soverommet når vi legger oss. Snuppa er så liten, hun merker ikke hvilket rom hun ligger å sover i....
Blir mer leggerutine når hun blir eldre. Dette har ihverfall fungert utmerket på brødrene hennes [:)][:)].

Vi begynte fra 6 ukers alderen. 19.30 hver kveld. Fungerte utmerket og var DEILIG med voksentid. Nå er han 1,5 år og har fortsatt den herlige rutinen.

her går døgnet rundt. gidder ikke å ha noe fast ennå. hu sover og spiser som det passer henne.
hu sover i stua til vi skal legge oss. så bærer vi henne inn på rommet vårt når vi legger oss. men i det siste har siste måltid vært kl 21. så sån rundt 03.

ORIGINAL: Eden

Skal vel ikke skryte på meg at vi har så rutine på det enda nei, men hun er jo så liten enda. Hun får på seg pysjen i 19.30 tiden da. Men foreløpig får hun styre måltidene selv. Helsesøster sa at de er for små til at det blir så mye rutiner enda. [:)]

sign her..
Tar på han pysjen i 19:30 tiden sammen med storebror! Men han styrer måltidene selv og det varierer når vi legger oss. Blir som regel litt sent.
Han sover nå, kanskje til ca. 22:30. Så er det amming en stund og så ligger han som regel våken litt før han vil sove igjen..

elias får siste måltid i 9 tiden om kvelden, så steller jeg han for kvelden etterpå. så venter jeg til han sovner i stua mellom 10 og 11 før jeg legger han i senga. som regel tuller han litt i senga før han sovner for natten, å så sover han til 6tiden. våkner så for mat, å sovner med en gang etterpå. så vi står ikke opp før i 9 tiden. ganske deilig!!![:D]

Her er det bad kl 21.00. åsså kvelds amminge etter på. Varierer
litt hvor lang tid det tar, men er i seng 21.45 som regel.
Å da sover hun til 03.00. litt amming til, så sover hun til 7.00.
Dette fungerer bra her i alle fall.

Har ikke vært så lenge hjemme vi da, men så lant har jeg lagt siste måltidet til 12. Og hun våkner i 8-tiden.

Back
Topp