Leggetid / rutiner

ChrisC

Flørter med forumet
Når legger småtrolla seg på kvelden?
Evt hvor mange dupper ila dagen og hvor lenge dupper de?

Hadde en laaaaaaaang diskusjon med sambo om dette i går kveld, sjø, så er veldig nyskjerrig på hvordan det er med jevngamle bebisser [:)]

Her legg ho seg mellom halv syv og syv, men begynne med kvelds-stell fra klokka seks, litt over.
Spis, så pusse tennene, så får ho dentinox og så flaska i arman mine, i sofaen. Da kose vi. :)

Så legges ho i senga, og sover til dagen etter, alt mellom 8 og halv ti. Kommer ann på kor sltien ho e..
I dag våkna ho ti over åtte, og ho e syk nu.

Ho sover vanligvis en lur på dagen, og som regel sover ho rundt to tima, men e begynt å vekke ho når det e gådd rundt en og en halv time. Om ikke så blir ho vanskelig på kvelden.

E vi ute å skal handle på ettermiddagen, uansett om ho e uthvilt, så sovne ho ALLTID i bilstolen når vi kjøre.. Da bruke vi å drøye litt med legginga, så ho får bruke energien ho har samla opp, når vi kommer hjem igjen. :)

her er d kveld mellom 19 og 20...som regel kl. 19, da er hun stuptrøtt! men hun har d med å våkne 2-3 ganger iløpet a kvelden, tror d er mest for å sjekke at jeg er der[;)]

duppene varierer alt fra 1 - 3t, kommer helt an på når vi står opp om morgenen[8D]

Vi har akkurat forskjøvet han litt i håp om å få han til å sove natten gjennom. Har iallfall resultert i at han våkner 7 istedenfor 6 om morgenen [:D] Me like!
(Men våkner fremdeles på natta da...)

Men før la han seg kl 18, nå har vi tøyd det til 19. Og han pleier ha 2, kanskje 3 blunder på dagen. Den første 2-3 timer etter han har stått opp, og så en ny 3-5 timer før han legger seg. Han sover som regel 30-60 min hver gang, men det har hendt at han har sovet 1,5 time.

Her legger vi kl 19.Har som regel en dupp på dagen som varer mellom 2 og3timer. Vanligvis fra kl 12 (noen ganger fra 11) Og så står hu opp rundt 7 da

Hun legger seg mellom 18.15 og 18.30

Da spiser hun kvelds ca 17.30 og melk etterpå.

Har to dupper i løpet av dagen.
En fra ca 11 - 12 og en fra ca 15.30 - 16.30

Står opp igjen rundt 7.30

Fredrik legger seg rund kl 19 om kvelden. Kveldsstell bli kombinert med masse kos og før han legger seg sitter vi på sofaen i barneromet hvor jeg leser god natt boka for han. Så få han en flaske mme på sengekanten og etter det sover han rask.

Han sover en dupp på dagtid, da legger han seg rund kl 12 og sover 2 til 3 timer

Ylva har to dupper på dagen på 2 timer tilsammen.

Kveldsstellet er at vi har på barnetv fra 1730, som hun ikke bryr seg med i det hele tatt [;)] (tenker at det er vel ikke så lenge til hun gjør det). Så spiser hun kl 18, stelles kl 1830 også koser hun som bare det til i 19tiden. Har vurdert å drøye det hele en halvtime for hun gråter veldig når vi legger henne.

Hun har forøvrig sovet hele natten igjennom i natt for andre gang i sitt liv.. [:D]

- Legger seg ca.18.30 - 19.00
- Våkner noen ganger på natta
- Morgen ca.06.00
- Hvil ca.09.30 -10-30 + ca. 14.00 - 15.00

Står opp ca 7 + -, sover igjen etter 2 timer, og da vekker jeg henne etter 2 timer ca. Så sover hun 1 time igjen i 13-14 tida.
Kveldsmat 17.30, kos og stell, så pupp på stua før hun er i seng til 19. Varierer om hun sover hele natta, eller om hun våkner en eller to ganger.

ORIGINAL: bettand

Her legger vi kl 19.Har som regel en dupp på dagen som varer mellom 2 og3timer. Vanligvis fra kl 12 (noen ganger fra 11) Og så står hu opp rundt 7 da

akkuratt det samme her![:)]

Back
Topp