Leggetid på julaften?

C78

Glad i forumet
Bare lurer litt på hvordan dere har tenkt å gjøre det på julaften med de små. Legger dere de til vanlig tid eller..evnt. tar dere de opp igjen om de våkner senere på kvelden?

Er vel best å legge de til vanlig tid, men synd om de går glipp av mye gøy. Vet at vi ikke er ferdig med presangene så veldig tidlig, da vi ikke skal spise før kl. 18.

Vi vet ikke helt hva vi skal gjøre enda. Ho legger seg jo kl 18, så det er jo litt uaktuelt den kvelden (ja, er så egoistisk at jeg vil ha henne våken litt sammen med oss denne kvelden [;)]). Så vi får se hvordan vi gjør det, må prøve å få henne til å sove på ettermiddagen (det er aldri særlig enkelt). Vi spiser kl 17, og det er jo ikke akkurat årets kjappeste måltid...

Jeg kommer ikke til å tenke så masse på legge tid. da Ine var baby prøvde vi å legge menne litt, men hun nektet.

Også skal vi kjøre fra Åsane til Ågotnes, så hun vil liksom ikke få noe natte ro

Ja, de små merker vel gjerne at det er noe uvanlig denne dagen, og blir vanskeligere å legge. Vet at jeg kommer til å være stresset denne dagen, da vi skal ha folk på besøk.

Vi skal være hjemme så hun skal i seng til vanlig tid [:)]

Tror jeg ser det litt ann. Vi skal være hjemme, så legger han når han blir trøtt og lei

Legger Julian til vanlig tid,ca kl 20... Blir bare rot hvis han plutselig skal få være lenge oppe.. Han skjønner jo ingenting av det uansett[;)] Patrick legger seg i 7 tiden til vanlig,men på julaften får han være oppe til alle pakkene er åpnet og sikkert enda lenger[:D]

ORIGINAL: MV07

Vi skal være hjemme så hun skal i seng til vanlig tid [:)]

Storebror blir nok litt lenger oppe mens snuppa skal i loppa
til vanlig tid[;)]vet jeg bare lager ris til egen rau visst jeg lar
det ta helt av så gullgutten blir ikke voldsomt sen han heller men
bittelitt[:D]

Kommer nokk til og legge han når han er trøtt... Som er i 7 tiden. Da har vi nokk både fått spist og åpna noen gaver....[:)]

Kommer til å legge han til vanlig tid.
Men kommer til å åpne noen gaver sammen med han på dagen, å gjøre det til en koselig dag. [:)]

Vanlig tid, ca. kl 20.

Tar med reiseseng eller vogn og prøver å legge han til vanlig tid (ca 18.15). Men skal kjøre hjem på kvelden, så våkner nok igjen.

To små på julaften, så vi åpner bare pakkene tidligere. [;)][:D]

Hvis mie har en sen dupp sånn i 5-tia så vil hun ikke sove før i 21-22 tia så regner med hun får en sen dupp på julaften.

vi skal spise kl 17.00 så da blir det ikke noe pakke åpning hvis hun skal legge seg 18.30

Back
Topp