leggetid for 6 åringer?

villter

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Hva mener dere er leggetid for en 6 åring som står opp kl 7?

Ca 20 syns jeg, men har dessverre en førsteklassing som ikke er enig. Er som regel i seng til 21, men hun virker ikke videre plaget av søvnmangel.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Her legger 6 åringen seg kl 19.00 hver dager når han skal på skolen. Når han har fri får han være oppe til 20.30 men står opp like tidlig for det om.

Her legges hun kl. 19 nedten hver dag, både ukedag og helg. Blir nærmere halv åtte - åtte en dag i uken, da går hun på svømmenurs og vi rekker ikke tidligere.

Mellom 19 og 20

Sent from my iPhone using BV Forum

Min legges halv 8 og da sover hun ca 8. Er oppe kl 7. Hender kl blir halv 9 før hun sover. Hun sover mellom 10-11 timer per natt. Leste en plass at barn på 6 år bør sove igjennomsnitt 10,75 timer per natt :)

Har en på 5 som legges kl 19 og det kommer han til og fortsette med en stund, eldste la seg til den tiden han og da han var 5-6 år..

Min legger seg 1930-2000:)

Er fornøyd om jeg får han i seng før kl 20, men han sover stort sett ikke før 22. Veldig trøtt på morgenen da :-/

Er fornøyd om jeg får han i seng før kl 20, men han sover stort sett ikke før 22. Veldig trøtt på morgenen da :-/

Samme her. Gått to uker på skole nå, men det tidligste hun har sovnet i løpet av denne tiden er 21. I går var den 2140. Hun er trøtt om morningen da, men går greit å få henne opp liksom.

Vet du hvorfor det tar sånn tid før gutten din sovner?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp