Leggerutiner?

spenta

Flørter med forumet
Har dere faste leggerutiner? Og når på kvelden legger dere nurkene deres? Jennie er 6 uker i dag, og vi har enda ingen faste tider vi legger henne på. Vi har samme rutine når vi legger oss, men ikke tiden. Bør vi begynne å legge henne til et fast tidspunkt? Det har liksom ikke vært noe problem til nå, da hun ligger stille i senga si eller sovner uansett når vi legger henne. Vi legger henne når vi legger oss...

Jeg har ordnet en rutine ja...bading kl 21.30, så litt kosing, mat 22.30 og senga 23.00 senest [:)]
Godt med litt tid alene også..

Ingen rutiner her hos oss enda, men driver og leker med tanken på å komme igang med noen nå snart.. [:)]

ORIGINAL: tigerbebis

Ingen rutiner her hos oss enda, men driver og leker med tanken på å komme igang med noen nå snart.. [:)]

Sånn er det her å!

Hos oss har vi begynt med å legge henne inn på rommet i senga si i 19-20-tiden. Kveldsstell med vask og ha på pysjamas (bader tre kvelder i uka) og kveldsmat i 19-tiden. Vi begynte med dette for en ukes tid siden, og nå går det helt supert!

så flinke dere er da!!! er ikke engang i nærheten av å begynne å tenke på det vi.. her leves livet etter nurkets matbehov... legger meg og han etter amming i 10-tiden..da er jeg skutt..

ORIGINAL: Lenore81

Hos oss har vi begynt med å legge henne inn på rommet i senga si i 19-20-tiden. Kveldsstell med vask og ha på pysjamas (bader tre kvelder i uka) og kveldsmat i 19-tiden. Vi begynte med dette for en ukes tid siden, og nå går det helt supert!

Her nekter han å ligge i kurven sin på soverommet før klokka er i allefall 23..

Nei lillemor sover i stua til vi legger oss.. Hun sovner somregel på sofaen eller i vugga mellom 6 og 8 og sover til vi legger oss. Har tenkt å prøve å legge henne på rommet vårt alene så fort vi får babycall..Om hun finner seg i det så er det flott, hvis ikke får hun bare fortsette å sove på sofaen[;)]

ORIGINAL: Molly80

ORIGINAL: tigerbebis

Sånn er det her å!

ikke her ennå helt ennå..men hun sovner som regel rundt 8-9 på kvelden og sover til 1-3 på natta..da er det mat..blir bading før sengetid..sover godt om dagen også..

Vi tar kveldstellet kl 19:30 så er det puppetid..da sover hun i stua i vogna si til vi legger oss rundt 22 tiden..da får jeg magne timer med søvn,for hun har begynt å sove helt til kl 4 og halv 5 om morgenen[:D]
Er godt å få sove så mange timer uten å være våken[:D]

ORIGINAL: Molly80

ORIGINAL: Lenore81

Her nekter han å ligge i kurven sin på soverommet før klokka er i allefall 23..

samme her.... TIDLIGST 23! hehe

Vi tar kveldstellet da storebror skal legge seg, men hun ligger i vogga i stua til vi legger oss. Spiser rundt 23 tida og sover til morgen etter[:)]

ORIGINAL: stjerna85

Vi tar kveldstellet da storebror skal legge seg, men hun ligger i vogga i stua til vi legger oss. Spiser rundt 23 tida og sover til morgen etter[:)]

stjerna85
Super medlem

det e nån som har det skjønne æ ;)
her e det litt sånn hips og haps katti ho legges, men ho like nu best å være våken om natta (til min store fortvilelse) ska ha mat opp te tre ganga pr. natt og e ikkje så hypp på å sove med en gang inni mellom spisinga...,

går rundt i søvne her om dagen

Medlem siden: 25.05.2005
Jeg er fra: Drammen
Status: ikke pålogget Vi tar kveldstellet da storebror skal legge seg, men hun ligger i vogga i stua til vi legger oss. Spiser rundt 23 tida og sover til morgen etter

Vi begynte tidlig med leggerutiner. Vi starter rutinen med litt amming (har ikke nok melk) i 21. tida, så stell evt bad rett etterpå. Så får han mme. Han bruker litt tid på å roe seg, og sovne på kvelden. I begynnelsen kunne han være våken til rundt 02. Men nå har han begynt å sovne rundt 23 - 23.30. Og sover for det meste til rundt kl 06 - 07.

Ingen rutine her i den forstand. Vi gir ham siste måltidet i 00 tiden, og går å legger oss alle sammen. Han våkner som regel etter 3-4 timer, får mat og sovner igjen og våkner kl 07 og så står vi opp. (hvis jeg ikke klarer å overtale ham til å sove litt til hehe)

Prøve og ha litlå i seng innen 23, men alt går fortsatt itte hennas mønster[:D]
Begynne om litt tenke eg, like ennå og kosa og klemma masse på na om kveldene[:)]
For meg så blir det rart om eg må legga na på soverommet kl 20 nå.

Åsså e me ennå litt og farte på kveldane, og då har me na jo med[:)]

Ja, her har vi siste måltid mellom 20-21, å så legges han i senga si og sovner... sover da til melloom 01-03... de siste nettene har han ikke fått mat før 03, jeg har kun gitt han smokk når han våkner.. d funker greit.. en fin måte å dra ut nattmåltidet... når han har spist sover han igjen 3 timer, åsså får han mat igjen, og så spiser han igjen, enten så sover vi litt til eller står opp, komme litt ann på klokka og hvilken dag det er[:D]

Legger henne når storesøster legger seg, kl 19.00. Da er begge jentene i seng[:)] Og  faktisk er det storesøster som våkner først[:D] Sånn i halv seks tida våkner hun, og da våkner som regel lillesøster også og vil ha mat. Deilig å ha to unger på under to år hvor begge sover hele natta- egne senger på egne rom[:)]

Back
Topp