Her kveldstellet en gang mellom halv sju og åtte(som regel rundt sju,tar det når hun har gjort i bleia så hun må skiftes på)..har hatt samme tidspunkt fra hun var rundt 6 uker, selv om hun aldri sovna før 1/2 på natta..
I kveldstellet inngår det bleieskift, d-dråper,vask med klut eller bading (i dag fikk hun bli med i dusjen) og skifte til nattdrakt, og så må jeg smøre henne litt for hun er ganske rød under dobbelhaka

Etter at dette er gjort går vi opp på stua, så er det tid for litt kos og så mat, eller rett på mat(kommer an på når hun spiste sist). Den siste tida har hun sovnet mellom 21.30 og 22.30 (bortsett fra i helga da hun hadde flere gråteøkter etter at hun ble lagt,men det bedra seg heldigvis litt i går).
I dag har alt gått som en drøm (bank i bordet), gikk på badet halv åtte, først dusja jeg og så fikk lille en dusj når jeg var ferdig,så bleie,nattdrakt osv, rett opp på stua for mat, spiste en i 20 min før hun sovna,vekte henne så hun fikk rapa, la henne til på andre sida hvor hun begynte å spise og sovna nesten momentant, lot henne henge på i 20 min,la henne og hun sover fortsatt
Så i dag er det vel litt over en time fra start til soving
(huff,dette ble langt

)