Jeg pleier å legge min mellom klokka 7-8 en gang.. Først steller jeg ho, deretter gir jeg ho morsmelk på flaske . Ho har ikke lyst på pupp når ho er så trøtt som ho er om kvelden, derfor må jeg pumpe og gi ho på kvelden :) Så sutrer ho litt, for så å sovne ca. 1 time etter jeg la ho ned i senga :P
Sover først i 3-4 timer , for så og våkne hver 2-3 time for mat. Også vil ho opprundt kl 8.
Men så sover ho omtrent ikke noe om dagen da.. ( MAKS 1 time, men vanligvis rundt 30 min) Det har ho nesten aldri gjort. Ho nekter plent å sove om dagen, så er nok derfor jeg får ho så tidlig i seng..
Min blir faktsik litt roligere når jeg legger ho i senga på kvelden.. Har et rom med lav belysning, og lager et rede for ho i senga. Det gjør jeg ved å surre helsetepper rundt, og legge i en sirkel rundt ho, gjør sånn at ho føler det litt trangt. Sånn at ho ikke ligger i et stort rom, helt alene. Jeg pleier å gi ho flaske mens ho ligger, fordi da roer ho seg fortere. Virker som ho liker å ligge der litt i fred om kvelden uten at jeg duller/ snakker til ho. Bare sitter der til ho sovner.