Leggerutiner

Klesklypa

Gift med forumet
Kas rutiner har du på det å legge gullet??
Dag og til natt??

På dagtid legger vi et teppe over lakenet hennes, son at ho får "miljøforandring" son at ho veit forsjellen på dag og natt soving[:)]
Så bare legger eg ho ned i senga, gir ho smokken og brer på ho et teppe. Så reiser ho seg opp igjen 1-3 gnager der eg går inn og legger ho ned igjen så sover ho[:)]
eller så går vi ut å går en tur med vogna, men da må eg gå til ho våkner av seg sjølv.

Om natta etter pysj og kveldsstell setter vi oss i godstolen som står på rommet hennes og gir ei flaske melk mens eg synger to nattasanger til ho.
Så legger eg ho i senga, gir ho smokken og kosen, brer på ho dyne og går ut. Som regel ikkje et knirk etter dette.

på dagtid: gir ei flaske melk og går og legger hun i senga. sovner med en gang.

på kvelden får hu mat og melk. pusser tenner ol. og går og legger hun i senga. da kan hun fint ligge og prate med seg selv i en halvtime time.

kjapt og greit.[:)]

Om dagen sover hun i vogna[:)] Legger henne ned med koseteppet og hun sovner på 5 min[:)]

Til kvelden er det kv.mat først,så er det på med pysjen og barne-tv titting ilag med storesøstra.
Legger henne i senga med kosepleddet og setter på uroa:). Ligger å snakker med seg selv og leker med fantorangen i 5-10 min før hun sovner[:)]

hmmm....vi gjør ikke stort forskjell på natt og dag her...han legger seg i strømpis og body på dagen, og pysjen på natta...på dagen bærer jeg han inn i senga, tar dyne over han og sier sove godt, vi sees etterpå...mens på kvelden gir jeg han natta flaska, koser oss litt i sofaen og så bærer jeg han inn i senga, står på gulvet og klemmer og vugger på han...og sier mamma elsker deg masse masse...må du sove godt, drømme søtt så sees vi i morra, og da skal vi leke masse sammen!!! gir han et kyss på kinnet, legger han ned, tar på dyna og går ut[;)]

alle gangen sovner han temmelig kjapt (om ikke noe plager han, og han er trøtt seff[;)]), og han skjønner godt forskjell på dag og natt[;)]

Om dagen triller vi (eller bhg) han i vogna til han sovner, så sover han ute.

Om kvelden får han kveldsmat og bad (eller bare skift), så ammes han før han legges i sengen. Da sovner han med en gang hvis det er pappaen som legger han ned og bruker laaang til hvis det er mammaen som er der...

Her har vi i grunnen ingen problemer med legging what so ever, men nattsovingen derimot...han kan fint stå opp 6-8 ganger per natt, det er slitsomt når det er jobb dagen etter..

På dagtid får han melk og legges i sengen. Han sovner på et blunk.

På kveldstid er det mat, stell (bad enkelte dager i uken), melk og nattasang før han sovner med engang. Han liker å ha det mørkt, og finner roen selv. Alltid vært flink til det. Han sover forresten i sovepose (bare på natten), for han er en mester i å sparke av seg dynen.

På dagen får hun flaske, også legger jeg henne i vogna.

Kvelden er det grøt, stell på badet, flaske i stua. inn å pusse tenner. så opp i senga. Og nattinatt på 1 sec[:)]

ORIGINAL: karmøy

på dagtid: gir ei flaske melk og går og legger hun i senga. sovner med en gang.

på kvelden får hu mat og melk. pusser tenner ol. og går og legger hun i senga. da kan hun fint ligge og prate med seg selv i en halvtime time.

kjapt og greit.[:)]

Samme her [;)] Vi leser natta historie før vi går utav rommet på kvelden [;)]

På dagtid sover hun ute i vogna eller i senga. Da har vi på mer lys på rommet.

På kvelden så får hun gøt og mme på flaske, så er det stell på bad, og evnt bad. Så er nattakos fra pappa. Inn på soverommet og nattakos av meg legges i senga og får smokk i munn, en i handa og bamsen i armkroken og bare et lite lys på.
Sovner på et blunk [;)]

på dagtid sover han enten i vogn eller i senga. Når han sov ute få han fleecedressen over og sover i dunpusen. Han få da en flaske melk og sover nesten med en gang. Når han sover inne legger jeg han i pysj og body og han få også en flaske melk. Jeg gå rask ut av romet hans og han sover etter han har drukket melken sin.

Om kvelden bli det først tannpuss, så få han på seg pyjsen og vi setter oss på storsenga. Da bli det kos og vi leser god natt boka. Etter det legger jeg han i senge og singer nattasangen og han få en flaske melk og jeg gå ut. Han sover da rett etter han har tømt flasken

PÅ dagtid: sover alle sine dupper i vogna si, men ligger i hvilken som helst reiseseng når han er borte....bare han får smokken sin liksom....sover en eller to dupper alt etter som når han står opp om morgenen.....som regel to......

PÅ kveldstid....kveldsmat, pupp, tannpuss og rett i seng.....med godnattsang.....

Legger han uansett når han er trøtt jeg, og legger han bare ned med smokken og ferdig med det.....

Er så sjalu på dere som bare kan si nattinatt og da sover de! [:(]

Back
Topp