Leggerutiner

.Hønepøne.

Glad i forumet
jeg er ny her, og lurer litt på hvilke rutiner dere har om kveldene?
jeg prøver hardt å innføre rutiner, men så distre som jeg er så har jeg veeldig lett for å glemme klokka
så alle rutiner som jeg "tror" funker, blir ødelagt av min egen vimsete skrott... (jeg er helt umulig, må ha på alarm hele tiden for å huske på ting...)

jenta mi er nå like etter jul plutselig blitt sånn at hun ikke vil bysses i søvn, hun MÅ få ligge ifred enten i sofaen eller i senga si når hun skal ta kveld. det høres kanskje ut som et luksusproblem, men jeg syns jo det er så koselig å få kunne holde henne og kose litt før hu sovner om kvelden. men neida, mammaen er ikke bra nok......... *snufs* [:(]

Tar kveldsstellet med god vask og masasje og på med pysj ca 21.30, rett etter nyhetene på tv2, så legger jeg henne i reisesenga i stua, der sovner hun til hun skal ha mat ca 00, da legger vi oss opp på soverommet. Da kan vi sove til ca 6-7. da er det mat igjen og hun sovner igjen.

Tar kveldsstellet (evt bading) kl.18, og gir mat på rommet hans med lyset av ca 18.30. Da sover han til mellom 7 og 9 dagen etter, med én mating i løpet av natta. I natt sov han til 05 før det var tid for mat.

Back
Topp