IngiManathingi
Gift med forumet
ORIGINAL: Missy_
Fruit:
Når han først sovner går det stort sett greit. Må trille vogna for at han skal sovne og helst over store humper[&:]
Hvor får man kjøpt den bedtime serien da?
Jeg fullammer og har ikke lyst å gi mme på flaske egentlig.. Prøve alt annet først hvertfall..
Vi prøvde å legge han i syv tiden men da holdt vi på til 01...[&:][X(] Men har jo lyst å prøve igjen..
IngiManathingi:
Så godt å høre at noen har klart å snu det da[:)] Sov han greit på dagen eller var det styr da også? Hvor tidlig legger dere han?
Og om du tar han opp, tar du han opp på soverommet eller går det ut av rommet? Skulle tro han her hadde angst for soverommet[8D]
Soving på dagtid har aldri fungert. Kan legge han våken bare om jeg triller tur. Er vi hjemme sover han bare 3 x 20-30min, og må bæres for å klare å sovne!
Vi legger han ikke før 20.30. Men begynte med 00, og så 22.30 en lang stund, så mye tidligere enn det var.
Om han skriker og ikke vil roe seg, tar jeg han opp. Går litt og prater litt, og prøver å legge han ned igjen etter et minutt eller to. Om han begynner igjen, tar jeg han inn i stua, evnt ammer litt, koser litt og prøver etter minst 20min.