legger ut noen bilder av resultatet

Emilieprinsessåmi

Gift med forumet
av slankinga mi.

bilde 1 er tatt før eg starta å slanke meg, bilde 2 er tatt i sist uke(har tatt av meg 1,8kg si sist uke[:D][:D])

Oioioi... Litt av forskjell ja [:D], så flink du har vært

wow, skal si du har vært flink[:D]

wow så flink du er!!!

skjønner ikke hvordan du får det til?

hva er oppskriften?
hva spiser du?
hvor mye trener du?

ORIGINAL: KiNiZ

wow så flink du er!!!

hva er oppskriften?
hva spiser du?
hvor mye trener du?

har bare slutta å spise en hau me drit, spier faste måltider, har sluttet å spise poteter,ris,pasta,brød(spiserdet jo av og til men ikke i hverdagen) trener faktisk ikke går bare masse turer. spiser masse kjøtt,salat,grønnsaker og alt annet som er godt, teller kcal det fynker for meg.ellers er det ikke noe hokus pokus spiser det jeg vil men med måte. på lørdagen har jeg lov å spise litt gotteri.

takk takk jenter[:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Emilieprinsessåmi

wow så flink du er!!!

hva er oppskriften?
hva spiser du?
hvor mye trener du?

har bare slutta å spise en hau me drit, spier faste måltider, har sluttet å spise poteter,ris,pasta,brød(spiserdet jo av og til men ikke i hverdagen) trener faktisk ikke går bare masse turer. spiser masse kjøtt,salat,grønnsaker og alt annet som er godt, teller kcal det fynker for meg.ellers er det ikke noe hokus pokus spiser det jeg vil men med måte. på lørdagen har jeg lov å spise litt gotteri.

men hvis du ikke spiser ris,brød,potet og pasta...hva spiser du til frokost da feks? eller lunch

ORIGINAL: Emilieprinsessåmi

wow så flink du er!!!

hva er oppskriften?
hva spiser du?
hvor mye trener du?

men hvis du ikke spiser ris,brød,potet og pasta...hva spiser du til frokost da feks? eller lunch

knekkebrød med magert pålegg eller omelett til frokost, lunsj blir enten det samme eller salat me masse godt oppi eller bare en proteinbar kommer litt an på hva jeg får tid til.
men kom inn på slanke/sunnlivsstil forumet der er det masse jenter me masse god kunnskap om slanking[:D][:D]

WOW! Du er flink!

Du er suuuuper flink!!!! Og må si du er veldig pen [:D]

du er superflink!
og ja, må si meg enig at lurer du på noe, så kom inn på helse/velvære/slankeforumet, der kan de masse og er flinke til å motivere! [:D][:D]

takk takk jenter[:D][:D]

ORIGINAL: Otto

takk takk[:D][:D][:D][:D]

du har alltid vært pen i mine øyne snuppa, men nå stråler det veldig av deg er så godt å se =) skulle ønske jeg var like flink

Oi,ser jo veldig godt at du har gått ned [:D] Flink!
Supernydelig er du!

ORIGINAL: Otto

sign[:D]

Wow! Du er pen på begge bildene men på bilde nr 2 ser du smashing ut [:D] Du gjør en kjempebra jobb, stå på! 

Back
Topp