• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Legger seg på siden.

Himmelstøv

Forumet er livet
Jeg har ei lita ei som har begynt å legge seg på siden selv å sove.

Hun har en kosebamse i sengen, så hun legger seg på siden å holder rundt kosebamsen sin, å dem skal vel ikke ligge på siden? men når dem legger seg selv på siden, er det da slik at det er i orden på en måte.

Beklager rotette innlegg, håper dere forstår hva jeg vil fram til [8|]

Jeg tror ikke det er farlig. min legger seg sånn halveis på siden han og. men er ikke lenge han ligger sånn. elsker å ligge på rygg. [8D]

ORIGINAL: Carrie86

Jeg tror ikke det er farlig. min legger seg sånn halveis på siden han og. men er ikke lenge han ligger sånn. elsker å ligge på rygg. [8D]

Hun havner på ryggen etterhvert det gjør hun. [:)]

Så kanskje bare mamma bekymringen som tok over ei lita stund her :P

ORIGINAL: MitteMinda

ORIGINAL: Carrie86

Hun havner på ryggen etterhvert det gjør hun. [:)]

Så kanskje bare mamma bekymringen som tok over ei lita stund her :P

Skjønner godt du bekymrer deg. ikke så rart. [:)] Kanskje hun bare vil kose ordentlig ordentlig  i skje med bamsen før hun legger seg på rygg. [:)] 

mi sover nesten bare på siden hun...HS sa at det ikke gjorde noe...[:)]

min har aldri sovet på noe annet enn siden!! det er jo magesoving som er farlig. 

vesla mi ruller også over på siden for å sove. men havner alltid på ryggen etter hvert

ORIGINAL: TauZa

min har aldri sovet på noe annet enn siden!! det er jo magesoving som er farlig. 

MHm. Her har min også bare sovet på siden, er i det siste han har villet sove litt påryggen.. våkner han om natta legger jeg han på siden og ha er vekke... [:D]

Back
Topp