Legger seg på magen

Malela

Gift med forumet
Minien her driver og romsterer rundt i sengen etter han er lagt, og ikke sjelden finner jeg han på magen litt ut på kvelden. Evt på siden. Jeg syns det er ok at han sover på siden, men liker ikke at han ligger på magen, så jeg pleier snu han over på rygg igjen-noe som ofte fører til at han våkner opp og styrer litt. Gjør dere det/ ville der gjort det, eller syns dere det er greit å la de ligge på magen nå som de kan snu seg selv?

Jeg snur ikke hun her om hun legger seg på magen.. Fikk også beskjed om at når de snur seg selv er det greit.. og nå er de såpass gamle at jeg tror det går greit..

Er ikke så ofte hun legger seg på mage lengre. En stund gjorde hun det masse. Snudde henne en stund, men heldigvis våknet hun ikke av det da :)

Eg har slutta å snu ho etter at eg lurte på det samme her inne for litt sida [:)]
Så no får ho sove på magen om ho vil.. Men tar vekk puta når ho snur seg.

Jeg lar henne sove på magen[:)] Hun snur seg selv... Så finner henne alle veier i senga! [8D]

Mini turner rundt i senga i søvne så her er det ikke mulig å legge han i noen bestemt stilling. Han ligger som oftest på magen eller på siden, helst på tvers i sengen. Snur han ikke for det er ingen vits.

Klart hun får sove på magen! Hadde dødd hvis jeg ikke fikk sove på magen selv...

Hadde snuppa få velge, så hadde hun sikkert sovet opp-ned. Hun styrer noe voldsomt, så jeg lar henne ligge som hun ligger.

Jeg lar han sove akkurat slik han.

På magen, på siden, på ryggen, i krabbestilling. Han snur seg rundt omkring som han vil.

Her også sover hun på magen. Jeg snur før jeg legger meg, men i grunnen ikke noen vits, så hvis hun ikke ligger med hodet ned i puta lar jeg henne ligge. Men, i og med at din våkner hvis han blir snudd, så hadde jeg ikke rørt han. Det kan fort ødelegge mer enn det gjør godt, for han snur seg tilbake på magen igjen når han sovner sannsynligvis[;)]

Jeg snur ham når vi legger oss, men han sover godt og våkner ikke [:)] sover litt bedre når jeg vet han er på rygg når vi legger oss, er kanskje litt rar [8D]

Jeg snur litja hvis hun legger seg på magen.
  Uansett om hun kan snu seg selv, så er jeg ikke helt trygg på det enda.. Blir nok ikke det før hun er over året, med tanke på krybbedødsfaren..

ORIGINAL: Førstegangs19

Jeg snur litja hvis hun legger seg på magen.
Uansett om hun kan snu seg selv, så er jeg ikke helt trygg på det enda.. Blir nok ikke det før hun er over året, med tanke på krybbedødsfaren..

den største faren er mellom fire og 16 uker. 90 % av tilfellene forekommer før seks måneders alder. Hvis jeg husker statistikken rett.

Takk for svar[:)]

Jeg skal ha et mer avslappet forhold til det[:)]. Tenker egentlig at det går greit å la han ligge på magen, så lenge han romsterer og snur seg så greit selv.

Har sluttet å snu han rundt når han legger seg på magen vi også. Han legger seg som regel med hodet i fotenden på magen. Og for å være helt sikker så trekker han bena oppunder seg og stikker rompa til værs...[:D]

Back
Topp