Legger meg ned å dør

3gutter-ennsålenge

Forumet er livet
Har prøvd å endre kostholdet.. klarer ikke kurer.. gått en del turer og prøver å løpe litt innimellom.. og vekta mi viser 92kg.. ser det sånn ut?

meg i bursdagen til Adrian..  visste ikke at de tok bilde[8D]

takk begge to.. er bare såå irriterandes.. for BMI messig er jeg tjukk.. men jeg synes selv det ikke er såå ille.. men så er det liksom helsedelen av å være litt tyngre.. guud å vanskelig dette er..[:'(] hater alt som heter vekt[:'(][:'(]

ORIGINAL: AnaBanana

Enten så kler du deg vanvittig riktig, eller så er du kanskje bare bygd litt anderledes enn en fiskepinne?

Hvis vekta plager deg, så kan du jo prate med legen om råd/hjelp?

burde jo gjort det.. men legen min er så tett.. men det kan jeg fortelle om på lukka[8|]

Synes du ser bra ut jeg, nydelig er du også[:D]

ORIGINAL: Tanntrollet09

Synes du ser bra ut jeg, nydelig er du også[:D]

takk.. søte deg :)

Synes du er vakker jeg, vennen!!!!

ORIGINAL: Chinchilla

Synes du er vakker jeg, vennen!!!!

takk[:)]

Er bare så jævlig deprimerende når jeg ser at ting ikke er så gærent.. men så lyser de stygge talla i mot meg.. graver meg ned jeg.. føler at det ødela skikkelig for meg

ORIGINAL: Mamma til Adrian

Er bare så jævlig deprimerende når jeg ser at ting ikke er så gærent.. men så lyser de stygge talla i mot meg.. graver meg ned jeg.. føler at det ødela skikkelig for meg

Jeg synes vi alle bør huske at det er bare tall, selv om det utrolig vanskelig

Hot woman![:D]
Tru de må være noe galt med vekta di jeg...[8|] For du ser ikke ut som du veier over 75 kg... Jeg er jo 73 eller no, og jeg synes jeg er rund[8|]

Ser ikke ut som du veier over 90 kg nei...er du ganske høy kanskje?[:)]

Uansett- du er kjempesøt!
Synes det er et godt råd å ta det opp med legen din dersom du trenger råd eller hjelp, men om du ikke kommer overens med legen din ville jeg vel ha byttet lege aller først?!

Du ser da flott ut!![:D][:D][:D]

Er overvektig med mine 71kg jeg i flg. BMI kalkisen.

Ikke veg deg på en stund du.
La deg selv føle deg bra, ikke la vekta plage deg[;)]

(kanskje du går ned i vekt av deg selv om du ikke tenker på det)

ORIGINAL: ninni82

Synes det er et godt råd å ta det opp med legen din dersom du trenger råd eller hjelp, men om du ikke kommer overens med legen din ville jeg vel ha byttet lege aller først?!

bytta lege i går.. Er 170cm høy, så er ikke kjempehøy heller[8|]

Synes du ser bra ut jeg vennen : ) Jeg synes ikke det ser ut som du veier det. Husk tallene skal du ikke bry deg om. Det kan man fort henge seg opp i å det er ikke bra ... tenk på hvordan du føler deg ! Det som teller ... Synes du att du ser bra ut ja da driter du i de tallene...

Jeg veier 67 kg og jeg har mage etter fødsel enda.. litt så slapp hud. Å er ikke fornøyd ... Så tror man skal drite i tallene... Er hvordan du føler deg selv som gjelder snupp<3

Jeg synes du er en pen jente : )

ORIGINAL: Mamma til Adrian

ORIGINAL: ninni82

bytta lege i går.. Er 170cm høy, så er ikke kjempehøy heller[8|]

Så bra du har fått byttet lege da[:)] Synes du ser flott ut jeg, prøv å ikke bry deg så mye om tallene på vekta.

Ja, jeg kan tro det, men det er KUN fordi jeg veier omtrent det samme selv, og ser omtrent likedan ut.. Og jeg syns det er like deprimerende som deg, for det er jo nesten klin umulig å gjøre noe med!! [:@]
Jeg føler meg på ingen måte stor og tjukk, men tallene på vekta lyyyyser mot meg allikevel.. [:'(]

Har gode og dårlige dager selvsagt, men i det store og det hele syns jeg ikke det er så ille jeg heller..

Jeg tok det med legen min sist jeg var der, og det er egentlig fint lite å gjøre. Reductil, som legen min sier at er et veldig godt preparat og som de brukte mye, er tatt av markedet inntil videre, og da er det ingenting som kan erstatte det..

Uansett syns jeg du ser bra ut, du er en skjønn jente! [:)]

ORIGINAL: Pijah

Ja, jeg kan tro det, men det er KUN fordi jeg veier omtrent det samme selv, og ser omtrent likedan ut.. Og jeg syns det er like deprimerende som deg, for det er jo nesten klin umulig å gjøre noe med!! [:@]
Jeg føler meg på ingen måte stor og tjukk, men tallene på vekta lyyyyser mot meg allikevel.. [:'(]

Har gode og dårlige dager selvsagt, men i det store og det hele syns jeg ikke det er så ille jeg heller..

Jeg tok det med legen min sist jeg var der, og det er egentlig fint lite å gjøre. Reductil, som legen min sier at er et veldig godt preparat og som de brukte mye, er tatt av markedet inntil videre, og da er det ingenting som kan erstatte det..

Uansett syns jeg du ser bra ut, du er en skjønn jente! [:)]

takk... hadde en litt kjip dag i går.. og da kom det kastende over meg.. er dager jeg ikke klarer så mye.. kjenner veien ned er kort.. men kommer meg opp igjen.. tenker at ting blir bedre når jeg får jobb. Da føler jeg meg ikke fullt så misslykka og får bedre selvtillit.. da er alt lettere.. [8|]

Du er kjempe pen og det ser ikke ut som du er over 90 kg. Flott er du!!

Du bærer vekta di utrolig bra, ville aldri tippa 92kg der, nei! :)

Back
Topp