Legger mannen din merke til

Shauri

Forumet er livet
VIP
om du har nye klær, klippet håret osv?
Jeg ble litt imponert over min mann da han så at jeg hadde ny genser i dag.

Desverre må jeg si noen ganger, når jeg har handlet klær som jeg strengt tatt ikke burde, så biter han aldri på når jeg sier den er gammel :drunken_smilie
Frisyrer er det litt varierende, hvis jeg har farget håret enda mørkere merker han det, men ikke lysere:-)
Så merker han alltid at jeg har lakert neglene, det hater han :laughing002

av og til :) men stort sett må jeg si til han at jeg har fått ny frisyre, eller noe slikt...og da sier han "åh, så fin du er"

Han merker det stort sett, men ikke alltid. Når jeg har vært hos frisøren ser han det med en gang, men det er ikke så rart for jeg går alltid og klager på håret i en evighet før jeg somler meg dit :-p

ja, dessverre merker han nok at jeg har handla klær :P ...og frisøren merker han hvertfall for det er stort sett han som må betale når jeg skal dit ;)

Jepp, sambo er veldig oppmerksom :) han klager ikke når jeg shopper klær heller.. Han lar meg bruke pengene mine som jeg vil :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

ja, dessverre merker han nok at jeg har handla klær :p ...og frisøren merker han hvertfall for det er stort sett han som må betale når jeg skal dit ;)

Hehe det samme gjelder her også :flower

Jepp, sambo er veldig oppmerksom :) han klager ikke når jeg shopper klær heller.. Han lar meg bruke pengene mine som jeg vil :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Her er det ikke snakk om hva man kan bruke pengene sine til men hva man egentlig har behov for, og ikke minst råd til ;)

Som regel, må jeg svare da :-p

HAN er kjempeflink, jeg derimot er skikkelig ræva! En dag hadde han klipt seg skikkelig kort, og jeg så det ikke før han nevnte det :(

Jeg er faktisk så heldig og ha en mann som alltid legger merke til hvis jeg har noe nytt f.eks;) Han er veldig god og gir mye komplimenter i hverdagen:)

HAN er kjempeflink, jeg derimot er skikkelig ræva! En dag hadde han klipt seg skikkelig kort, og jeg så det ikke før han nevnte det :(

Jeg er skikkelig dårlig selv hehe:-)

Yes, kan bli mye flinkere til og gi han komplimenter og se han i hverdagen jeg og :happy119

Yes, det er han flink til. Men,går sjeldent til frisøren, og farger kun ettervekst her hjemme (det ser han ikke :))
Klær ser han alltid,og gir komplimenter for.
Han kjøper seg sjeldent klær uten meg,for han drar ikke på butikken... (som de fleste menn) Men,gir han komplimenter når han tar på seg nye klær :)

Han legger i hvert fall merke til hvis jeg klipper håret kortere :-P Han er av den mening at gutter skal ha langt hår og jenter skal ha enda lengre, så han ble veldig lei seg da jeg klippet det helt opp til haka for 2 år siden :p Hadde hår nesten ned til korsryggen før det..
Og så er han generelt flink til å gi komplimenter :) Mye flinkere enn meg, egentig, så må skjerpe meg jeg også ;) Han legger i hvert fall merke til om jeg har kjøpt meg skjørt eller kjole. Det er han veldig glad for når jeg kler meg i :)

Back
Topp