Legger jeg godvilja til litt vel mye nå?

VioAur<3

Elsker forumet
August 2018
Er på overtid, men syklusen varierer. Vi prøver ikke og mannen er steriliser. Men nå er jeg gått over det som er maks lengde på syklus jeg har hatt tidligere. Skjønner jo at sjansene er lik null og en test skulle såklart vært sterkere om jeg var langt over forventet mens-dato. Meeeen, klarer ikke å unngå å se «noe» her og googler man, så finner man selvfølgelig tilfeller hvor man er blitt gravid med steril mann
 

Vedlegg

  • IMG_7644.png
    IMG_7644.png
    7 MB · Visninger: 61
Tror jeg ser det du ser, men det er nok bare fargestoffet som legger seg litt til, ville sagt den var negativ.
 
Altså, man gjør jo alt for at streken skal synes :p her er fra i dag, med litt fargekorrigering :p men den skulle jo vært helt klar, så det er bare tull og tenke at det er noe. Må flire litt av meg selv
 

Vedlegg

  • IMG_7657.jpeg
    IMG_7657.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 42
Skjønner hva du mener! Ser noe, men som du sier - burde venn vært mer tydelig om du er over IKM.
Har du mulighet å få tak i en sånn tidlig digital kanskje?
 
Altså, man gjør jo alt for at streken skal synes :p her er fra i dag, med litt fargekorrigering :p men den skulle jo vært helt klar, så det er bare tull og tenke at det er noe. Må flire litt av meg selv
Ser hva du mener, men det kan bare være en skyggestrek. Gi det eventuelt noen dager og test igjen, alternativt mål hcg hos legen?
 
Jeg ser det du mener du ser. Ville tatt flere og evt en digital.
 
Back
Topp