legger ikke på meg...

mero

Forelsket i forumet
Hei...nå har ikke jeg lagt på meg på 6 uker..?er det normalt jeg har faktisk de siste 14 dagene gått ned en halv...noen som har opplevd det før?uff jeg får helt vondt i magen av og ikke vite......[:)]

jeg har heller ikke lagt på meg selv...(men bebien har jo selfølgelig det da)
jordmora virket litt bekymret for det,men sa at så lenge barnet vokser normalt så gjorde det ingenting..!
tror ikke du skal bekymre deg for mye..så lenge barnet har det bra[:D]

oki men åssen vet du at babyen har lagt på seg da?uff liker det ikke jeg men det gjør ikke noe og ikke lenge på seg sånn ellers men nå skal en lissom lege på seg...

Men, har du mye å "gå på" fra før da??
Jeg hadde noen kg for mye da jeg ble gravid og legen sa at jeg nødvendigvis ikke måtte legge eller kom til å legge på meg så mye.

Nå har jeg dessverre gått opp litt.

Jordmora sier nok fra om hun er bekymra. lenge til du skal til henne da?

Hei,
Akkurat samme tema har vi diskutert idag, for jeg har heller ikke lagt på meg noe de siste 3-4 ukene, enda jeg har spist masse sjokolade (må ha en sjokolade om dagen, minst)
skal til jordmor imorgen, og da får vi jo se om alt er normalt.
Hvis det ikke er "normalt", skal jeg si fra imorgen ettermiddag...

Men som det står i bøkene, ingen svangerskap er like....[:D]

Så lenge babyen vokser som den skal, kan du bare være glad til for at du ikke legger på deg.

ORIGINAL: mero

oki men åssen vet du at babyen har lagt på seg da?uff liker det ikke jeg men det gjør ikke noe og ikke lenge på seg sånn ellers men nå skal en lissom lege på seg...

jordmoren sa at ungen er helt normal..(så stor som den skal være)..så jeg får bare stole på henne da..
jeg er værtfall ganske gla for at jeg selv ikke har lagt på meg!hadde heller ikke noe "å gå på" fra før..veide bare 48kilo før jeg ble gravid..

oki...takk for alle svar![:)]

Back
Topp