Legger en fot forsiktig inn her.. ❣️

RosaGull

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei....❤️
Jeg har dessverre hatt en SA feb 2019 og MA uke 13-14 desember 2019 bak meg. Slet med graviditet siden.
Jeg gråååååååter. Tårene renner.
idag tok jeg en test. 12 dager siden ovitrelle ble satt. Håper disse stemmer. Skal ta blodprøve imorgen. Har fått masse falsk positiv før men aldri falsk positiv digital. Disse er tatt fra samme urin.
b2310bf9-1beb-4d13-a886-406275370e16-jpeg.327938

Åh gleder meg til å bli kjent med dere. Håper det går bra med alle. Håper denne blir en terminspire.. tåler ikke en sorg til.

Gratulerer så mye, og velkommen ♥️♥️ Dette var kjekk lesing. Ønsker deg alt av hell og lykke og håper at dette blir en fantastisk reise mot en terminspire ☺️

Velkommen inn. Krysser alt jeg har for at alt går bra. :)

Gratulerer:Heartbigred
Sender deg mange lykkønskninger om at dette må gå bra. :flower

Ååååh, gratulerer med positiv test! :talk017

Jeg forstår godt at du er bekymret med de tidligere opplevelsene dine i ryggsekken. Men jeg krysser fingrene for deg! :Heartred

Gratulerer å velkommen til oss!! :welcome

Kryssen fingrene for at det får bra denne gang å du slipper å gå gjennom det igjen, for det er veldig tungt :crybaby2
Jeg fikk en gutt når jeg var 20, etter 2 år prøvde vi igjen, men hadde 3 MA før det gikk bra og lillebror kom 6 år senere..

Gratulerer så mye! Håper det går bra for dere denne gangen :Heartred

Gratulerer så mye!! Krysser alt jeg har for at det må gå bra denne gangen:Heartred

Gratulerer så mye! :) Jeg forstår at du er redd for å miste igjen, men mest sannsynlig går det bra denne gangen. Jeg krysser fingrene for deg! :)Jeg har også gjennomgått SA, MA (og BO), men drister meg til å tro at det går fint denne gangen.

Last edited:
Åh dere er så utrolig søte alle sammen. Jeg er så glad. Litt vanskelig å tro på dette. Men har troa. Tok blodprøve idag veldig speeeent:nailbiting:

Håper virkelig det går bra med alle sammen og våres blir terminspire. Gleder meg masse ♥️♥️♥️

Gratulerer så mye og velkommen :flower Krysser fingrene for at denne sitter :love017

Hei....❤️
Jeg har dessverre hatt en SA feb 2019 og MA uke 13-14 desember 2019 bak meg. Slet med graviditet siden.
Jeg gråååååååter. Tårene renner.
idag tok jeg en test. 12 dager siden ovitrelle ble satt. Håper disse stemmer. Skal ta blodprøve imorgen. Har fått masse falsk positiv før men aldri falsk positiv digital. Disse er tatt fra samme urin.
b2310bf9-1beb-4d13-a886-406275370e16-jpeg.327938

Åh gleder meg til å bli kjent med dere. Håper det går bra med alle. Håper denne blir en terminspire.. tåler ikke en sorg til.
Åååh RosaGull!! Nå ble jeg helt utrolig glad!!!:Heartbigred
Så utrolig fantastisk!! Gratulerer så mye!!!:wav

Åååh RosaGull!! Nå ble jeg helt utrolig glad!!!:Heartbigred
Så utrolig fantastisk!! Gratulerer så mye!!!:wav
Soontobemammaaaaa jeg savnet deg. Tusen takk. Fikk svar på blodprøven hcg den er 80♥️ Nå kan jeg endelig si jeg er gravid. Er så spent. Er 11dpo idag. Takker Gud❤️
Tuseeeen takk nydelige deg. Fortell meg hvordan går det med deg og når har du termin?

Last edited:
Soontobemammaaaaa jeg savnet deg. Tusen takk. Fikk svar på blodprøven hcg den er 80♥️ Nå kan jeg endelig si jeg er gravid. Er så spent. Er 11dpo idag. Takker Gud❤️
Tuseeeen takk nydelige deg. Fortell meg hvordan går det med deg og når har du termin?
Helt ubeskrivelig fantastisk!!! Ble virkelig så glad for å se du kom rett etter! Akkurat som vi håpte, at neste gang jeg "så" deg var du gravid!:cheers
Kjempe fin verdi på 11dpo også!:love017
Jeg har termin 23. Januar. Når er din? :joyful:
Alt bra her! TUL i morgen hos Hausken, da er jeg 7+1. Kjenner jeg gleder og gruer meg! Håper virkelig alt er bra!:Heartred

Helt ubeskrivelig fantastisk!!! Ble virkelig så glad for å se du kom rett etter! Akkurat som vi håpte, at neste gang jeg "så" deg var du gravid!:cheers
Kjempe fin verdi på 11dpo også!:love017
Jeg har termin 23. Januar. Når er din? :joyful:
Alt bra her! TUL i morgen hos Hausken, da er jeg 7+1. Kjenner jeg gleder og gruer meg! Håper virkelig alt er bra!:Heartred
Tusen takk herlige deg. Føler så og si samme. Er sååååå glad for at det klaffet for begge, endelig! Hehe. Ifølge noen apper har jeg termin rundt 17.feb hihi
Ååå sååå spennende. Oppdater meg. Masse lykke til imorra. Ganske sikker på at alt blir bra❤️

Tusen takk herlige deg. Føler så og si samme. Er sååååå glad for at det klaffet for begge, endelig! Hehe. Ifølge noen apper har jeg termin rundt 17.feb hihi
Ååå sååå spennende. Oppdater meg. Masse lykke til imorra. Ganske sikker på at alt blir bra❤️
Skal snike innom her i blant og se hvordan det går med deg!!❤

Back
Topp