Legger du sammen city cross vogna med city bagen på?

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Det gjør nemlig jeg, og jeg syns den er litt tung og presse sammen når jeg gjør det på den måten.
Håndtaket på vogna tar borti kalesjen på bagen[8|]

Redd det skal bli slitasje på kalesjen med tiden jeg[8|]

Andre som har merket dette, eller tar alle av bagen før de klapper sammen vogna?[:)]

Aldri tatt av bageb for å legge den sammen, håndtaket kommer litt borti,men kommer litt annpå hvordan håndtaket er stilt å.. min vogn er fra 2008 å ikke tatt noe skade[;)]

ORIGINAL: tippetue

Aldri tatt av bageb for å legge den sammen, håndtaket kommer litt borti,men kommer litt annpå hvordan håndtaket er stilt å.. min vogn er fra 2008 å ikke tatt noe skade[;)]

Har bag av "skinn" så føler den blir litt utsatt [8D]

Men det skal vel tåle det[:)]
Da vet jeg iallefall at det ikke bare er min vogn lissom[8D]

Nei, hallo, gjør ikke det [8|][:)] Men har lagt merke til samme problemet. Irriterer meg også over at kalesjen ikke er stram, sånn at den er slafsete [8|] har ikke vært innom Barnas Hus for å få de til å fikse, må jo sette igjen vogna der :P

jeg bare kaster alt inni bilen på en gang.
Noe jeg ikke burde med den ryggen jeg har..men hater når ting tar tid.
Men som du sier, ja det sliter der så håndtaket tar borti men nå hadde jeg hvitt skinn og ser mer på mørk tøy[;)]

Slår sammen med bagen på ja...Men tar håndtaket litt ned så den ikke kommer borti kalesjen...Må gjøre det hvis ikke så ser jeg ikke ut bak[:-]

jeg trenger ikke det med den bilen vi har... Men har gjort noen ganger når den skal inn i svigers sin bil... har ikke tenkt over at den blir tung eller det med kalesja jeg [:)]

Back
Topp