Legger du mye i innpakningen av gaver?

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg pynter sjelden noe ekstra annet enn papir og bånd, men jeg er nøye på at det er jevnt og pent. Jeg eier ikke kreativitet, så jeg er ikke noe flink å gjøre noe mer utav det.

Jeg synes faktisk det er litt stusselig å få en gave der giver ikke har brydd seg med innpakningen, for meg er det viktig å gi pene gaver. Kanskje litt teit av meg. :)

Ja jeg synes også det er viktig:) i år har jeg laget trolldeig som jeg har skrevet god jul på og festet på pakkene:)

Gjør ikke så mye ut av det, men liker at de er fine.

Pleier å pakke gavene inn i brunt gråpapir, og ha bånd som er rutete rødt/hvitt, eller med røde hjerter på. Henger kanskje et lite sølvhjerte på. Synes det ser fint og litt "gammeldags" ut :):)

Jeg pakker dem selv og er nøye på både papir, bånd og Til-fra lapp, men ikke noe mer enn det :)

elsker å pakke inn, så gjør flid i dét. For som du selv sier er det både hyggelig å gi/få en pen gave :) Har tidligere jobbet i klesbutikk, så er nok derfor jeg gjør litt ekstra ut av å pakke inn ;)

Jeg syns selv gavene blir fine, men jeg pakker konsekvent kun i gråpapir og med ensfarget band som jeg knyter i en sløyfe. Gråpapir er mer solid og kan dessuten resirkuleres, og jeg syns mange av gavepapirene er så glorete og stygge. Båndene som man krøller blir flate og tjafsete etter å ha blitt fraktet osv. Så jeg holder det enkelt. :)

Ja, de må være pene. Bruker gråpapir, en salgs hyssing, enkle merkelapper og litt pynt. I år ble det sølvfarga trehjerter.
Glorete papir og flatklemt krøllebånd er ikke pent.

Er nøye med hvilket papir som brukes og fine bånd :)
Liker helst litt gammeldags med gråpapir og hyssing med litt pynt på eller enkle bånd rundt :)

Prøver å pakke inn så fint jeg kan. Men holder det enkelt. :)

Enig i en fin innpakket gave er kjekkere å få og gi men varierer veldig mye hvor mye jeg gjør ut av det;)

Ja, det er jo så koselig!
Her brukes det gråpapir, kanelstenger, utklippede snøkrystaller, sløyfebånd, knapper og hamptråd - ikke alt på en pakke da, overkill er ikke fint :p
Til smågaver som gavekort e.l. bruker jeg rød papp og lager trekantede esker som snøres sammen med sløyfebånd :)
Alt får hjemmelagde til/fra-lapper som festes med svarte binders :p
Og ja, jeg finner mye inspirasjon på youtube :p

Legger litt i det :p
I fjor ble alle pakkene pakket inn i julepapir med engler på, gullbånd og til/fra-lapper med engler på.

I år er alle pakkene pakket inn med gråpapir, rødt bånd og røde til/fra-lapper.. samt noen klistremerker på barnas pakker..

Men lager sjeldent noe selv :p
Liker bare at alt matcher :)

Nope, jeg bare pakker inn. Fiks ferdig. ;) Båndet og papiret samt til/fra-lappene må matche, da.

Back
Topp