Legger du deg tidlig?

Tro,håp,kjærlighet

Betatt av forumet
Fra å sitte oppe til både 1 og 2 om nettene har jeg i det siste hatt lyst til å legge meg så tidlig som klokken 20-21 men klart å drøye den til 22-23.
Jeg er stup trøtt og uten energi så fort klokken bikker 16 på ettermiddagen og hele kvelden er jeg som i dvale.

Men å sove lenge om morgenen slik jeg elsker? nei det klarer jeg ikke.
Da er det først å våkne klokken 4 om natten der jeg vuderer å stå opp for så å sovne igjen å stå opp klokken 9 senest..
Noen flere som har det slik eller?

(flere som samtidig sliter med å ikke sovne når de først legger seg)?

Jeg har alltid vært en natterangler, men denne gangen er det annerledes.. Legger meg rundt halv 12 og sover til 8ish.. spørs når barna våkner.. 

Da klarer jeg å være våken til jeg legger meg igjen på kvelden, fremskritt! :P haha =)

Å guuud, jeg er så trøtt! En vanlig dag uten skole kan fort arte seg slik: Klokken 7 våkner ungene og jeg står opp. Klokken halv ni går jeg og legger meg igjen. Klokken 12 står jeg opp. Klokken halv seks sovner jeg og våkner rundt seks-halv 7. Legger meg for natten 23.30. Men skole: Står opp klokken 7. Legger meg klokken 12. Står opp klokken 15. Sovner i halv seks tiden og slumrer en halvtime. Legger meg halv 12. Det er helt håpløst, og idag har ting blitt litt annerledes, men nå kjenner jeg at jeg ikke klarer mer. Kommer til å sovne før jeg er ferdig med å skrive innlegget!

Jeg legger Mathilda kl 19-19.30. Rydder og ordner i huset, sitter en halvtime ved pcen/tv... og legger meg kl 21.00. Senest. Hehe. Da er jeg ferdig.

Back
Topp