Legger dere dere samtidig?

Legger oss sammen nå :) var en periode jeg la meg litt tidligere eller at han la seg litt tidligere, alt ettersom hvem som hadde nattevåk med sønnen vår
 
Nei.. Sambo pleier å legge seg mye tidligere enn meg. Han skal tidlig opp på jobb, mens jeg kan slumre sammen med mini om morgenen. Derfor (pluss pga amming) er jeg oppe lengre og venter til mini har sovnet skikkelig. :)
 
Ja:) Så lenge begge er hjemme:p Er den ene mindre trøtt enn den andre leser vi eller noe... går ikke alene innni senga:p
 
Legger meg ofte først, er mest a-menneske av oss. Men i helgene pleier vi legge oss sammen.
 
Ja, og veldig ofte legger vi oss samtidig som toåringen. Trøtte typer, vi tre :D
 
Stort sett gjør vi det, ja. Det er faktisk ganske sjelden at vi ikke legger oss samtidig :)
 
Vi legger oss sjelden sammen fordi mannen jobber turnus, mens jeg jobber 8-16 hver dag. Så han begynner enten myye tidligere enn meg eller en del senere enn meg. Hvis han f.eks. begynner på jobb kl 12, legger ikke han seg kl 23 kvelden før akkurat... :p Jeg synes forøvrig det er veldig kos å legge seg samtidig og at det gir en egen nærhet, så jeg skulle mer enn gjerne hatt det sånn at vi la oss samtidig, jeg da :sorry:
 
Back
Topp