Legger dere barna til samme tid hver dag

Er ikke "hysterisk" på akkurat det, men som oftest blir hun lagt kl 19.30... Da er hun klar for senga[;)]

Vi er veldig slappe med bestemt klokkeslett. For avogtil er han propel halv 8, mens andre dager er han trøtt og klar for senga[8|]

veeeeeeeeeeeldig sjeldent etter 19 gitt, pleier å være i seng på slaget [;)] alltid et sted mellom 18.45 og 19

Pleier å legge seg rundt 19. Litt før eller litt etter har ingenting å si, men han er alltid trøtt rundt den tiden[;)]

Nora legger seg et sted mellom 19.00 og 19.30[:)]

Er vi borte på besøk så tresser vi ikke hjem for at hun skal legge seg da, men når hun skal b.hagen så prøver vi å holde den tiden.

Stort sett alltid mellom 18.30 og 19.00 ja. Hun blir ikke noe morsom å ha med å gjøre om hun er lenge oppe.... Dessuten tror jeg det er viktig med rutine for små barn, og hun skal jo tidlig opp på ukedagene....

her er han i seng rundt 19. men er vi borte stresser vi ikke for å MÅ rekke til 19. Men merker d dagen etter, blir litt mer sutrete da!

leste at barn som legges på faste tidspunkt ble smartere enn de som ikke gjorde det[:-] hoho... satser på den vi[:-]

ORIGINAL: tingeling1

Stort sett alltid mellom 18.30 og 19.00 ja. Hun blir ikke noe morsom å ha med å gjøre om hun er lenge oppe.... Dessuten tror jeg det er viktig med rutine for små barn, og hun skal jo tidlig opp på ukedagene....

Samme med P [:)]

Og storesøster 19.30

mellom 19 og 19.30

Her er det alt fra 19:15 til 20:00 [8D] 19:15 hører til ekstremtilfeller da - er lenge siden jeg sist kunne si natta til hun så tidlig *drømme*[8D]

ORIGINAL: Mollå

Pleier å legge seg rundt 19. Litt før eller litt etter har ingenting å si, men han er alltid trøtt rundt den tiden[;)]

ikke hysterisk, men prøver å legge han til kl 19 ca...men er vi ute å driver på m noe, så kan den lett bli 20... løøøper ikke hjem for at klokka er snart sju...

mellom 19 og 1930.. men han bruker laaang tid på å spise noen dager og siden han går ned i vekt maser jeg minst mulig.. så det er oftest 1920-1930 også tar det ca 30 min før han sover ordentlig.. men han kan sove så lenge han vil på morran..

Ja, så godt som. Kvelds etter barneTV, på badet ca kl 19 og rett i seng etterpå... Hører på lydbok ca til klokken er halv åtte/kvart på åtte før de sovner... [:)]

ORIGINAL: Mollå

her også. Syns det er litt viktig med sånne rutiner, med jobb og barnehage dagen etter.

Back
Topp