Leggene dine....

nussnøff

Gift med forumet
VIP
er de vinter isolert eller får de vanlig behandling?[:D]

Fjerner litt sjeldnere nå om vinteren, om sommeren blir det nesten hver dag, for da viser man jo leggene oftere...

Ikke fullt så ofte nyfrisert om vinteren som om sommeren nei..
Men jeg vokser de, så det er ikke så mye å holde styr på, heldigvis.

Jeg fjerner egentlig mye sjeldnere på vintern, men siden jeg spiller håndball så synes jeg at jeg må ta det ganske ofte likevel.. (Noe jeg ikke gjør, latskap lenge leve.....[:D][8D])

er ikke så nøye på det om vinteren,men hvis jeg begynner å få mannehår så tar jeg en runde med høvelen forde[8D]

Litt sjeldnere... [:D] Kanskje annenhver mnd istedenfor hver tredje uke...

Bruker sånn epilering. Husker ikke hva det heter. Sånn som napper ut...

Fjerner da hårene som vanlig,har jo ikke noe å si om det er vinter eller sommer ute når en skal være strigla for sin kjære..Liker rimelig lite at han stryker på skjegget mitt liksom..

Bare om jeg skal pynte meg med et kortere skjørt eller skal på badeland. Ellers gror det på leggene mine.

her e da vinterisolert ja! uff.. latskap lenge leve!
men no kan eg jo ikkje bøya meg utenå brekka meg då så... graviditet lenge leve!

Uff, nei, jeg gjør det langt fra så ofte på vinteren som på sommeren!
Så slipper jeg å bruke ullongs![:D] (Ikke fullt så gale da [8D])

hehe, måtte gå å barbere dem når jeg så denne avstemningen:P

Fjerner like ofte hele tiden. Men kan gå lit lengre noen ganger nå når jeg er gravid. Orker ikke stå å shave når jeg er svimmel  og dårlig og bare vil få dusjen overstått[:-][:)]

har så lite hår på leggene at når jeg først barberer de er vel mer fordi jeg kjeder meg enn noe annet.. valgte annet fordi jeg barberer vel beina maks 2-3 gang i året uansett.

ORIGINAL: heidi.a

hehe, måtte gå å barbere dem når jeg så denne avstemningen:P

greit og være shava når en snart skal inn på føden da[:D][:D][:D][:D] Hahaha.... Jeg shava leggene dagen før jeg dro på sykehuset, men var sommer da, da... Men kanskje like greit og gjøre det på vinteren også?? Litt freshere da sikkeret[:D][:D][:D][:D][8D]

HI: barberer meg ikke så ofte på vinteren som på sommeren, men liker ikke laaange tuster som stikker igjennom tightsen uansett[8D][:)]

Blir litt sjeldnere nå gitt[8D]

Back
Topp