Legge ut på fb og insta

Bkno6876582

Blir kjent med forumet
Jeg vil gjerne legge det ut men har et
Problem, min 100 stilling jobb , der vet alle om det men jeg har en bi jobb der jeg jobber 1 gang i måneden, skal si opp ved neste vakt, hadde dere lakt det ut uansett om dere ikke har sakt ifra om graviditet til sjef i bi jobb? Bryr meg heller ikke om jeg ikke kan bruke henne som referanse da hun har behandlet meg dårlig ( ikke fått kontrakt enda og har jobber siden desember, alle andre ansatte har fått kontrakt)

Setter stor pris på om dere vil si deres mening da jeg er veldig usikker:)

Bare å legge ut, hvilken "skade" kan det gjøre når du uansett har tenkt til å slutte. :)

Er enig - hvis alle på vanligjobben allerede vet, så spiller det vel ingen rolle ;) dessuten vil det kanskje være enklere for bijobben å akseptere at du slutter? ;)

Jeg synes det er best å være ryddig i alle arbeidsforhold, og ville ikke ha lagt ut noe før jeg hadde sagt fra på den andre jobben. Om du ikke har tenkt å bruke den som referanse spiller ingen trille - plutselig er neste arbeidsgiver søster/svoger/nabo til nåværende sjef eller kollega, og da hører man gjerne sitt allikevel. Jeg ville vært mest komfortabel med å ha ryggen fri i sånne tilfeller.

Back
Topp