Legge ut bunad..?

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Hva er det normalt at folk tar i pris for dette?
Lagt på meg sånn 10kg siden sist jeg brukte bunaden, og har ikke sjans til å få den på..
Er en privatperson som skal gjøre det :)

Jeg måtte legge inn, sy ned og fikse skjorte og noe greier... (arvet en gammel bunad av min oldemor som er sikkert 20 cm lavere og mye smalere..:-P)

Tror jeg betalte opp i 6000 kr ellernoe..og da var det jo mye mer arbeid enn det du skal ha. Men dette var ikke privat men en systue.

Jeg måtte legge inn, sy ned og fikse skjorte og noe greier... (arvet en gammel bunad av min oldemor som er sikkert 20 cm lavere og mye smalere..:-P)

Tror jeg betalte opp i 6000 kr ellernoe..og da var det jo mye mer arbeid enn det du skal ha. Men dette var ikke privat men en systue.

Å heisann! Såpass. Håper jeg slipper opp i den prisen... :p
Tror jeg bare trenger få lagt den UT heldigvis. :)

Å heisann! Såpass. Håper jeg slipper opp i den prisen... :p
Tror jeg bare trenger få lagt den UT heldigvis. :)
Hehe er en veldig gammel bunad og var mye arbeid så du slipper nok unna den prisen :-P
Hva med å legge ut anbud på finn og høre hva folk vil ta betalt?
Evt stikk innom systue å få prisoverslag der først så har du et utgangspunkt? :-)

Hehe er en veldig gammel bunad og var mye arbeid så du slipper nok unna den prisen :-P
Hva med å legge ut anbud på finn og høre hva folk vil ta betalt?
Evt stikk innom systue å få prisoverslag der først så har du et utgangspunkt? :-)

Nå har jeg alt fått kontakt med ei som skulle ordne dette :) Ei venninne av mamma..
Det er bare at hun ikke ville si noe om pris før hun har sett på den... :P

Nå har jeg alt fått kontakt med ei som skulle ordne dette :) Ei venninne av mamma..
Det er bare at hun ikke ville si noe om pris før hun har sett på den... :P
Aaah :-P du får si hva pris hun gjør det for... Noe sier meg min må ut igjen etter denne babyen haha har vært altfor stram under brystet for lenge nå :-P

Aaah :-P du får si hva pris hun gjør det for... Noe sier meg min må ut igjen etter denne babyen haha har vært altfor stram under brystet for lenge nå :-P

Will do!
Min har stått ubrukt siden 2010...
Men nå skal minstebror konfirmeres, og jeg vil gjerne stå der med ham iført bunaden min! :p

Back
Topp