Har dere fast leggetid? Vi har prøvd helt fra begynnelsen å legge han mellom åtte ni, ikke alltid det går spørs jo når mat tidene er i løpet av dagen. Kan hende jeg virker litt rar som har gjort dette fra han ble født men jeg er litt opptatt av at han skal sove i sin seng. På nattamminga havner han jo sammen med meg å vi sovner på så er ikke det at han ikke er i nærheten av oss men di siste dagene har han hatt litt mer våken tid etter mat, men vi har liksom hengt igjen litt på det at han skal sove m en gang etter mat så i dag tok jeg meg i det at han stakkars lå på dagen lys våken i vogna uten at jeg tok han opp for jeg venta på han skulle sovne. Stakkar han lå alene altså vi satt rett ved han da men hadde han ikke opp. Å når han skulle legge seg i kveld etter mating å skifting var han også lys våken, jeg satte på babycall å gikk ned å ser han på den, der lå han helt alene lys våken igjen da begynte jeg tenke stakkars barnet mitt, jeg må jo være slem som ikke tar han opp da når han er våken å snakker å koser med han. Til slutt gikk jeg opp å tok han opp koste litt å snakka litt men nå skulle det jo være natta, er det for tidlig å tenke sånn? Han er 5 uker. Hva tenker dere? Ble jo så lei meg for at jeg ikke hadde tatt han opp i den våken perioden på dagen at jeg begynte å gråte når jeg tenkte over hva jeg ikke hadde gjort
❤gutt født 27/6❤
❤gutt født 27/6❤