Legge rutiner

LineMerethe

Gift med forumet
Når baby skal sove for kvelden, hvordan gjør dere det? Venter til dere legger dere, eller legger de før? Vi la henne før oss for første gang idag, så babycallen står på for fullt her. Hun sover hvertfall enn så lenge[8D]

Han ligger på stua sammen med oss til vi legger oss [:)]

Spørs litt, men vanligvis så ligger hun i baggen i stuen med oss til dess vi skal legge oss. Da tar vi en stell og pupp og håper hun vil sovne fint i sengen sin. [;)]
Men hun plar ha vondt i magen sin på kveld/nattes tid så vanligvis er hun ganske urolig på denne tiden. Så vist jeg klarer å roe henne i 11 tiden så legger jeg henne i sengen sin selv om vi kanskje er våken en halv time-time til og da bruker vi babycallen. [:)]
Og noen ganger er hun våken til 3-4 tiden om natten og da er ikke det noe "isju". [8D]

Ungen er knapt født og dere begynner å snakke om rutiner? [8|]

ORIGINAL: Sicily

Ikke akkuratt rutiner da, men hva vi plar gjøre når småtten skal sove. Er jo litt greit å høre hva andre gjør og få litt tips, i hvert fall som førstegangs mor... [;)]
Rutiner blir det nok ikke før om en goood stund. [:)]

Ungen er knapt født og dere begynner å snakke om rutiner?

Ikke akkuratt rutiner da, men hva vi plar gjøre når småtten skal sove. Er jo litt greit å høre hva andre gjør og få litt tips, i hvert fall som førstegangs mor...
Rutiner blir det nok ikke før om en goood stund.

quote:

Ungen er knapt født og dere begynner å snakke om rutiner?

Ikke akkuratt rutiner da, men hva vi plar gjøre når småtten skal sove. Er jo litt greit å høre hva andre gjør og få litt tips, i hvert fall som førstegangs mor...
Rutiner blir det nok ikke før om en goood stund.

Er andregangs, og har ikke født enda...men syns dette var interressant tråd, da jeg vet at ikke alt nødvendigvis er A4 når minstemann kommer. Greit å ta med tips og råd så kanskje jeg er litt forberedt når tiden kommer... [;)]

Hahaha!! ÅO MAI GAAAD!!!

Sjuss deg tilbake til din egen terminklubb, du!!!

første dagene hjemme gjorde vi henne klar med bading og pysj til podens leggetid. dette for at han skulle få være med på kveldsstellet til lillesøster, og for å markere at nå var det leggetid for ALLE barn. så da la vi henne også for natten.

siste dagene har hun sovnet kl 17 og sovet til 19.30. så da har vi ikke vekket henne for å ta kveldsstell sammen med bror. bare sagt at jaja, se lillesøster har sovnet allerede[:D]

Han sover i stua til vi legger oss. Men NÅ skal vi begynne å legge ham på rommet i 8-9 tiden om kvelden, tenkte vi. Han sover jo bedre der; roligere og kaldere. [:)]

Ingen bombe at denne kommentaren kommer fra deg. Du har lagd kvalme her inne før..

Back
Topp