Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk det var godt å høre!! Vil ikke påstå jeg er usunn, men man kan vel alltid være litt sunnereNei, vektøkning er ingen vanlig bivirkning av disse medisinene. Sunt og variert kosthold er uansett bra for fertiliteten og evnt svangerskap, så det er lurt i alle tilfelle!![]()
så utrolig godt å høre! Hehe ja forhåpentligvis går jeg opp pga svangerskapJeg gikk i hvert fall ikke opp ett gram av medisinene, så det er slett ikke nødvendig å gå opp. Man kan selvsagt samle noe vann i perioder underveis, men dette er midlertidig og noe som forsvinner raskt. Forhåpentligvis SKAL du gå opp etter hvert. Lykke til videre!
oki...hmmm da så...heller håpe det sitter på første forsøk da så man slipper å legge på seg for mye hehe...nei heller litt for mye på seg og få en sunn og flott spire i magenVarierende. Jeg gikk opp når jeg var i ferskforsøk, men ned i fryseforsøket. Er forskjellige hormoner, så kan jo hende man reagerer forskjellig på de?
oki tydeligvis veeeldig forskjell fra person til person da...Jeg har desverre gått opp i vekt både ved fersk og fryse forsøk. Har hatt en sundt koshold og vært aktiv. Jeg reagerer veldig på hormonene![]()