legge lillegutt

~ine~

Forelsket i forumet
ååå... er så sliten..
Hver kveld bruker vi ca 3timer på å få lillegutt til å sovne!! han er klar for senga i 7 tiden men sovner ikke før 9-10tiden. det jo altfor seint!
han nekter å ligge i senga si... bare griner, hyler, peser og maser...
hva skal jeg gjøre??[:(]

off sann,det var ikke noe greit å høre.
jeg har desverre ingen gode forslag,jeg er heldig på det område[;)]
håper det ordner seg fort og noen andre kan hjelpe deg!!
kjempe lykke til[:)]

Tror vel dessverre ikke at det er noe fasitsvar på det, for alle unger er forskjellige. Det vi gjorde er at vi lot henne skrike 5 minutt mellom hver gang vi gikk inn til henne. Etterhvert gav hun seg og nå er det bare å legge henne i senga, synge, si god natt og at vi er glad i henne og gå ut. Så sovner hun av seg selv

Men vi er nødt til å pakke henne inn som en burito slik som de gjorde på sykehuset. Hun sovner ikke hvis hun ikke har det lunt

ORIGINAL: Susseline2

Uffda, det er dryge greier...

Har du pose på han?
Pakker du han inn, trangt og godt??
Er det for varmt eller kaldt til han?
Går du inn og ut til han uten mye stryk,sang og dikkerier???

Bare noen spørsmål for å lokalisere litt[8D] [:)]

Har prøvd det meste....
eneste som funker å han sovner litt kjappere er hvis han får lov å ligge i vogna si. å vogna er der hvor vi er. men jeg vil han skal lære seg å sovne selv i senga si.
han var så flink til det når han var sånn 4-6mnd da.

ORIGINAL: Hege og Chris

Sånn har jeg også hatt det. Jeg ga opp, orket ikke dette mere, så har skaffet oss sånne gynge føtter til sprinkelsenga, så nå rister vi han i søvn, tar max 5min. Vet at de liksom skal sovne på egenhånd, men orket ærligtalt ikke mere, hele kvelden gikk til på legging, men nå er legging en drøm[:D]

ikke sant.. HELE kvelden går til legging. ikke sjangs til andre ting.
og man blir jo kjempe sliten av det.
det hørtes jo lurt ut da, kansje vi skal prøve det.
når jeg gir opp senga, så legger jeg han i vogna til slutt. da sovner han.

ORIGINAL: smyga

off sann,det var ikke noe greit å høre.
jeg har desverre ingen gode forslag,jeg er heldig på det område[;)]
håper det ordner seg fort og noen andre kan hjelpe deg!!
kjempe lykke til[:)]

har prøvd å legge han før.. ikke la han sove lengre enn da og da på dagtid.. osv...

oj, bra da[:)]
Det er sånn vi har holdt på i 2uker nå..
uten at det funker!

er en stund siden han begynnte sånn.... men vi la han bare i vogna da, kansje litt dumt men siden ikke noe annet funka så gjorde vi det sånn da..
nå bare vræler han bare jeg nærmer meg senga hans[:(]kramler seg fast i meg, virker som han er redd for å legge seg der.
når han sovner i vogna bærer jeg han over i senga da.. da sover han der til rundt 1 kansje, så er det pån igjen. vræler og hyler!

Thea var kjempe flink å legge seg til aleine i senga si fram til vi begynte me grøt og vi var på ferie..da snudde det...men for en mnd sida så snudde alt igjen..eg la ho i senga, ga ho bamsane og gikk ut...det funka ikkje, ga ho ei dukke også sammens me bamsane og satt på nattlys. og d funka!!..vist ho reiste seg i senga gikk eg bare ut og la ho ned igjen uten å snakke til ho...da la ho seg til...tok ett par kvelda me grining, og no tar legginga max 5 min!!! ho grine ikkje i heile tatt...legg seg godt til rette når eg legge ho og kosa me kaninene og dukka si!!! [:D] 

Back
Topp