Hva må jeg gjøre da? Får vare opp at det endres inne på private settings men finner ikke noe noen plass 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må du redigere innstillingen på mobilenDet er når jeg trykker på fjell å sol knappen at jeg får opp det med private settings .at appen ikke har tilgang :/
Tuuuusen takkVis vedlegget 103759gå inn på instillinger og finn appen nede på lista
Vis vedlegget 103760tilgang til bilder og kamera må være på![]()
Se der ja
Er dette på innstillinger på selve mobilen, eller på innstillingene i appen???Vis vedlegget 103759gå inn på instillinger og finn appen nede på lista
Vis vedlegget 103760tilgang til bilder og kamera må være på![]()
Er dette på innstillinger på selve mobilen, eller på innstillingene i appen???
Android eller iPhone?
Ok. Jeg har Android, så skjønner hvorfor jeg ikke kjente det igjen da ;-)Er innstillinger på mobilen og iphone etter hva jeg kan se![]()
Ok. Jeg har Android, så skjønner hvorfor jeg ikke kjente det igjen da ;-)
Funker ikke på Android for å si det sånn ;-)
Må vel være en innstilling der også som gir appen tilgang til bildene dine??
Ja det er innstillingene på mobilen på iphoneEr dette på innstillinger på selve mobilen, eller på innstillingene i appen???
Android eller iPhone?
Må vel være en innstilling der også som gir appen tilgang til bildene dine??
Mener det skjer når man installerer appen. Kan ikke se at jeg kan gå inn å endre det i etterkant her, men har kunnet legge inn bilder hele tiden.
Android altså.
Hvis jeg skal legge inn bilder så må jeg quote innlegget, ellers får jeg ikke lagt inn... Fryktelig tungvindt.Ja det er innstillingene på mobilen på iphonemen regner med dere har noe lignende på android også
![]()
Hvis jeg skal legge inn bilder så må jeg quote innlegget, ellers får jeg ikke lagt inn... Fryktelig tungvindt.
Nå kan jeg feks få lagt inn bilde fordi jeg har quotet dere.
Men kan ikke starte et eget innlegg og forvente å få lagt til bilde.
Hihi, nei blir ikke iPhone her ;-)Høres merkelig ut, får bytte til iphone![]()