Legge inn bilde med iPad

Maje-Mor

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
Noen som har iPad som kan hjelpe meg litt?

Tenkte å legge inn bilde på "Hvem er hvem"-tråden, men sliter... Sitter på iPaden, og har funnet et passende bilde (under "Bilder"). Får opp mulighet til å kopiere... når jeg skal skrive innlegg her, og trykker lim inn, så ser jeg bildet komme opp (altfor stort, men fair enough), men når jeg poster innlegget så blir det bare en liten boks med spørsmålstegn som synes. Har jo det Bilde-ikonet når jeg rediger innlegg her, men der skal de ha bildets URL-adresse. Sitterr på vanlig BV forum, ikke appen eller Tapatalk. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre det?

Jeg sitter på ipad akkurat nå, ikke kopier bildet! Bare trykk på last opp fil ved siden av send svar her, og trykk velg fil når den svarte kolonna dukker opp! :)

Om du ikke har appen så er det mer innviklet. Da må du gå på en internettside og forminskebilde, og ta urlkoden fra den siden og lime den inn.. På appen er det bare t par klikk;)

Virker jo definitivt enklest å gjøre det via appen da... Er det Tapatalk, eller en egen BV Forum-app?

Så rart da, er ikke komplisert hos meg i det hele tatt :-/ vanlig internettside på ipad.

Så rart da, er ikke komplisert hos meg i det hele tatt :-/ vanlig internettside på ipad.

er når jeg skal laste opp fil at jeg ikke får noen mulighet til å velge bildet liksom - men nå har det ordna seg, takk for hjelpa :)

Edit - nå fikk jeg det til sånn du gjør og! :)

Back
Topp