Legg den ut her mæ ej ;)

sjukesøster

Forumet er livet
http://www.babyverden.no/Nettsamfunn/Forum/Rom/Innlegg/?topicId=1465856

å attpåte ditta der..så lure ej på gardine mæ..ka farge skal ej velge..heile stua e mala i cafe latte. Golvet e ekte tregolv i lys eik. Sofaen e grå. Ektorp stolen blir i kvit eller svaneby beige (egen kosekrok med stål lampa frå ikea). Spisebord og stuebord blir kvite. Vitrineskap å skjenk blir kvite. Driv å svisja mellom lyse kvite gardine til lavendel gardine..klare ikkje bestemme mej ;) hjelp søte febbisa :) :)

Det e vendela taklampe frå skeidar.no vertfall :)

sitt og ser på ulike plafond no, men måkje tru att gubben lika dei ;) så syns ej industrilampe i fattigmannsølv e fint :)

Jeg hadde valgt sånn flossteppe, jeg---hvitt ;-) Dem "alle" har, og som selges overalt ;-)

Gardiner? Princess hadde nettopp, eller har(???) tilbud....jeg hadde valgt noen lyse, lette, hvite gardiner.

Princess har fortsatt mange varer til -40%......sjekte i dag ;-)

Vi har caffe latte farge på alle veggene i leiligheten(jepp tell og med på soverommene, og boden).
Gulvene er lys eikfarga belegg.
Vi har mørke brune skap og en mørk grå/brun sofa.
2 grønne stoler og et lys eik farga bord.
Gardinan på stua e kremhvite med litt nyanse på lyyyyys brun/beige.
På kjøkkenet e de kvite med blå/gule blomster.

E har egentlig lyst på nye gardina, men ane ikke korsen farge e ska velg. Vell ikke ha så veldig mange farga i stua, da møblene er fargerike og e ikke klar å bestem meg for gardinan.

dytt :) ;)

dytt :) ;)

dytteligdytt.. ;)

Back
Topp