legevakten

tvilling38

Elsker forumet
Så har jeg hatt meg en tur på legevakten og skal bort igjen kl. 19:30.

Da mannen kom hjem fra jobb kastet han et blikk på meg og sa at jeg burde ta meg en tur og få sjekket blodtrykket. Skjønte ikke helt hva han mente for jeg følte meg i fin form. Litt varm i hodet javel.... Men for å beholde husfreden reiste jeg bort. De målte trykket 3 ganger og jeg fikk et snitt på 150/100.

Må bort igjen nå senere for ny måling og vurdering av om jeg bør en tur innom sykehuset. Kryss fingrene for meg da[:)]. Må jeg utover holder jeg dere oppdatert gjennom wibe.

huff og huff!! Får virkelig håpe alt går bra!! Du får ha lykke til! :)

Skal tenke på dere![;)]

Tror bare at det er det gamle kjente som har startet litt tidligere enn "normalt", men legene er litt overbeskyttende etter hjertesvikten jeg hadde sist. Tror jeg er minst bekymret, men så føler jeg meg ikke syk da. Mannen stakkar tusler rundt her og klarer ikke å sitte stille stakkar.[&:]

huffda! Får håpe du kommer hjem igjen i kveld og at alt er fint! :)

*Krysse fingre og tær*

ORIGINAL: Wibe^

huffda! Får håpe du kommer hjem igjen i kveld og at alt er fint! :)

*Krysse fingre og tær*

Signerer[:o]

Masse lykke til! Skal tenke på deg! [&o]

Üffda! Håper det går bra med deg. Husk å slappe av..la mannen din gjøre masse for deg :)

Huff da!
Godt du har en mann som får deg til lege da.
Hjelper ikke om du ikke føler deg syk, for det gjør du vel aldri.....

Krysser fingrene for at du slipper sykehuset.

LYKKE TIL!!!!!!!!!

Håper det går bra med deg!!!! Gi oss en oppdatering.

Håper virkelig det gåt bra med deg!

Slapp sykehuset, men det ble sykemelding og ny måling av blodtrykk i morgen og i overmorgen for å se hvordan det utvikler seg. Det skal bli deilig å slappe av hjemme noen dager, det må jeg innrømme[:)]

Back
Topp