Lollipop95
Betatt av forumet
På fredag begynte jeg og få ekstremt vondt i halsen i tillegg til tørrhoste. Når jeg kom hjem fra jobb kjenner jeg at hele kroppen bare virker sliten og tung i tillegg til ekstrem hodepine. Våkner natt til lørdag kl 4 av at jeg kaster opp, kaster da opp et par ganger før jeg sovner. Når jeg står opp kl 6 kaster jeg opp enda mer. Jeg greier og være på jobb i 2.5 timer før jeg må gå hjem. Når jeg kommer hjem hoster jeg såpass mye at jeg brekker meg og kaster opp et par ganger til. Målte tempen og hadde lav feber på 38.6. Jeg brukte store deler av dagen på og sove. Greide og spise en halv bolle og litt pomfrites hele denne dagen. Våkner søndagen og føler meg i relativt godt form. Reiser på jobb i en times tid men går hjem da jeg får hodepine. Sover resten av denne dagen. Har greid og få i meg et halvt rundstykke og nesten en liten kebab. Våkner i dag og begynner pg kaste opp et par ganger til. Reiser på jobb. Er nå på jobb og føler meg helt ræva. Vondt når jeg beveger øynene og sliten og vondt i kroppen generelt. Og ikke minst en ekstrem tørrhoste.
Nå er klokken så mye at jeg ikke rekker og ringe legen og komme meg opp der før de stenger. Men vurderer legevakten når jeg er ferdig på jobb.
Hadde det kun vært meg selv så hadde jeg ikke vurdert og gå til legen enda. Men må tenke på den lille i magen også
Nå er klokken så mye at jeg ikke rekker og ringe legen og komme meg opp der før de stenger. Men vurderer legevakten når jeg er ferdig på jobb.
Hadde det kun vært meg selv så hadde jeg ikke vurdert og gå til legen enda. Men må tenke på den lille i magen også