Legevakten

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Og stivkrampe sprøyte er neste stopp.. klippet negler på hunden som fikk panikk og beit meg,ikke alvorlig,men ble hull i huden,så samboer fikk panikk. Det svir,hovnet opp og gjør vondt! Blitt svimmel og... så nå må legen ringe opp igjen så jeg får time..

Masse god bedring..

Får man stivkrampe sprøyte når man er gravid? Trodde ikke det jeg, men det er jo kjempe bra om man gjør det :)

Får man stivkrampe sprøyte når man er gravid? Trodde ikke det jeg, men det er jo kjempe bra om man gjør det :)
Jeg fikk nå det,men fikk en pencilin kur og. Og det skal vell ikke vi gravide gå på??

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Jeg fikk pencilinkur da jeg hadde tannverk for en liten stund siden ! Var ikke skadelig for barnet sa både tannlegen og de på apoteket ! :) God bedring til deg :)

Jeg gikk på pencellin flere ganger når jeg gikk med lillemor.
Godt du fikk sprøyta. :D

Leste i felleskatalogen nå,og der står det at pencilinen indikerer liten risiko :) så da er det bare og vente til i morge og hente den ut :)

Uff da :(
Det går fint å ta penicllin når man er gravid.
Det er vel noen typer man ikke kan ta. Men regner med du opplyste om at du er gravid. Så finner legen en type du kan ta .

Hørte i tillegg med hun på apoteket,hun sa at det var en trygg type pencilin :) værtgangsperret i armen som jeg fikk sprøyte i igår :p

Back
Topp