legevakten imorra...oppdatert

undrendeigjen

Gift med forumet
Da er legetur unna gjort...allergiker, astmatikeker og atopisk eksem
Legen som hadde vakt har før jobbet med barn og da spes allergi/astma...så dette var han rask til å se
Skal til fastlegen på tirsdag for henvisning til spes og ytterligere undersøkelser
Allergi medisin og effedrin frem til da
Ble vel ikke overrasket egentlig....har jo barn med disse plagene fra før og hos Linda har også far siden det
Men er lei meg på jenta sine vegne...for selv om man kan leve bra med medisiner så er det ikke til å komme fra at våren og pollenallergi er SLITSOMT...og astma er jo slitsom uansett

I morra har vi fått beskjed om å komme til legen med Linda...ho har lenge gått å vært tett og veldig kortpustet...har forsøkt det meste av medisiner og kjerringråd men nå har ho blitt verre igjen
Så nå snakket legen om å sende oss til barneavd for utredning..og han mente det eventuelt var like greit å komme inn for å avgjøre det i morra
Asthma er det de mistenker...
Har en datter med det fra før og ne minner da om henne, men ikke helt..mulig det er vanlig allergi inne i bildet også.......vel....håper egentlig legen finner en bagatell imorra som lett kan kureres men etter 2 mndr med dette så tviler jeg vel litt på det

uff a meg[:(]d høres ikke noe bra ut,vet ikke om d hjelper men ønsker dere lykke til i morgen og håper at de finner en kur selv om d ser litt mørkt ut,god bedring[:)]du får oppdatere om hvordan d går i morgen hvis du får d til........

Skriver nok noen ord i løpet av kvelden tenker jeg[:)]
Og håper legen finner noe som lett kureres

dytt

Back
Topp