Legevakten i går..

Tnb1007

Glad i forumet
Men ikke no farlig, var bare urinveisinfeksjon så fikk selexid..
Mange andre som har hatt uvi i løpet av svangerskapet? Ubehagelig men var mye verre den gangen jeg fikk det å ikke var gravid.[&:]

uff, har vært heldig å sluppet unna UVI så langt. Har faktisk aldri hatt det, men skjønner at det kan være forferdelig vondt!
Ønsker deg masse god bedring [:)][:)]

har aldri hatt uvi så eg vett isje heilt koss d kjennes ut [&:] men god bedring[:)] 

Jeg har nettopp hatt det. Hadde ikke merket det hadde det ikke vært for ekstremt mye og vonde kynnere! Fikk også selexid, og urinprøven var fin etter en ukes tid!

hadde 14 kraftige uvi'er på 1 år her før jeg ble gravid forrige gang. forferdelig smertefulle, satt klistret på do i ett døgn før antibiotikaen virket. men så fikk jeg det 1 gang da jeg var gravid sist og kjente ikke sånn allverdens til det, men fikk beskjed om at det var helt normalt i svangerskapet å ikke kjenne det så godt og at det derfor er viktig at jordmor og lege tar det på alvor når man har tegn på det urinen uten at man nødvendigvis kjenner symptomer! men godt du fant utav det:)jeg fikk også selexid, gikk knirkefritt det:) goood bedring!!

Back
Topp