Legevakta...

Prøver å ringe igjen..
Men hvis det er alvorlig så ringer du 113.

ORIGINAL: Rebecca85

Ringer igjen eller drar opp...

Legene rykker kun ut om de må møte pasientene her.. Sitter hjemme til noen ringer liksom...[8|]
Uansett.. Jeg drar ingen plass uten en do nå..[8D] 15 min i bil, VIL gå galt..[8D]

ORIGINAL: Geniet lykkepillen

Legene rykker kun ut om de må møte pasientene her.. Sitter hjemme til noen ringer liksom...[8|]
Uansett.. Jeg drar ingen plass uten en do nå..[8D] 15 min i bil, VIL gå galt..[8D]

Diare?

Er det alvorlig da? Er det det så må jo legen ta tlf og dra opp eller?[8|]

Diare?

Er det alvorlig da? Er det det så må jo legen ta tlf og dra opp eller?[8|]

Nå har jeg fått snakket med dem..
Joda.. de mener det er spysyka.. menne... Jeg vet ikke jeg altså..
Begge gangene jeg har blitt slik, så har jeg spist gilde kjøttdeig dagen før...[8|]
Våknet opp begge morgenen med smerter i magen.. før dette har gått over, og jeg har måtte akutt løpt på do, og blitt der leeeeenge..[8|]
Spydd kun 1 gang begge gangene. Så alt har kommet andre veien.
Sist hadde jeg Nina hjemme, og hun ble IKKE syk. Så ja.. Spysyke/diare er da vel ekstremt smittsomt?![8|]

ORIGINAL: NurkIFarta

Sist jeg hadde spysyke ble ikke lillemann smittet....ikke sambo heller....og jeg VET det var spysyke....spydde hvert kvarter hele natten og diare....pluss utrolig mageknip.

Kanskje du ikke tåler kjøttdeig? 

Prøv å drikke masse vann....spis eple hvis du har....det binder magen.

Vel. jeg har spist kjøttdeig både før og etter sist gang da..Uten at det har gjort noe.. Men jeg vet ikke hvilken sort da.
Men det er jo så mye snakk om div bakterier hos Gilde støtt.. Kanskje jeg er ekstremt overømfintlig for noe? Og at det finnes i Gilde? Aner ikke jeg.. Føler meg litt rådløs.
Har jo bare spydd 1 gang, og er ikke kvalm... Så jeg kan ikke skjønne at det skal være spysyka...[8|]

Sist jeg hadde spysyke ble ikke lillemann smittet....ikke sambo heller....og jeg VET det var spysyke....spydde hvert kvarter hele natten og diare....pluss utrolig mageknip.

Vel. jeg har spist kjøttdeig både før og etter sist gang da..Uten at det har gjort noe.. Men jeg vet ikke hvilken sort da.
Men det er jo så mye snakk om div bakterier hos Gilde støtt.. Kanskje jeg er ekstremt overømfintlig for noe? Og at det finnes i Gilde? Aner ikke jeg.. Føler meg litt rådløs.
Har jo bare spydd 1 gang, og er ikke kvalm... Så jeg kan ikke skjønne at det skal være spysyka...[8|]
Hmmm....ja, kanskje det bare er tilfeldig. Mulig det er tarmene dine som tuller med deg. Jeg har det sånn hvertfall....ca 1 gang i mnd hvertfall.....alt bare renner....hele dagen......og ingenting hjelper....Legen mener det er Irritabel tykktarm-syndrom....

hmm..jaja.. effetiv slankekur.. sist gikk jeg ned 1 kg da.. på 1 dag...[8D]

Hmmm....ja, kanskje det bare er tilfeldig. Mulig det er tarmene dine som tuller med deg. Jeg har det sånn hvertfall....ca 1 gang i mnd hvertfall.....alt bare renner....hele dagen......og ingenting hjelper....Legen mener det er Irritabel tykktarm-syndrom....

hmm..jaja.. effetiv slankekur.. sist gikk jeg ned 1 kg da.. på 1 dag...[8D]
Åh guri...!! [8D] Har gått ganske mye ned i vekt etter at magen begynte å tulle med meg også..... Du går nok rett opp igjen når du får i deg litt mat [:D]

Neida.. gjorde ikke det sist...[:D]

Back
Topp