Legevakta

IEL88

Glad i forumet
Smånissene 2022
Da ble det time på legevakta… smerter på høyreside i magen som ikke gir seg.. så de ville utelukke svangerskap utenfor livmor og blindtarmbetennelse..
Krysser alt og håper på at det er ingen av delene.
Kjenner jeg er kjempe bekymra og livredd

Da ble det time på legevakta… smerter på høyreside i magen som ikke gir seg.. så de ville utelukke svangerskap utenfor livmor og blindtarmbetennelse..

Masse lykke til og god bedring til deg:Heartpink

Masse lykke til og god bedring til deg:Heartpink

Krysser fingrene for at alt er greit med lille og at det ikke er noe alvorlig for den fine mammaen! Masse lykke til! :Heartred

Huff:( Lykke til og god bedring:Heartred

Takk alle sammen:Heartred fikk ikke time før ti over 11. så sitter bare og gruer meg. Siden smertene er så lokalisert på ett punkt på siden, så har jeg mine tvil om at dette går veien for oss:( men jeg har ikke hatt noen blødning da. Men har aldri vært utfor slik vondter med det andre svangerskapene. Husker jeg hadde vondt med de to første igså, men da var det mer mensmurringer og ligamentsmerter. De gikk gjo fort over når de kom. Denne smerten har vært her siden kl 20 i går…

Sender deg masse gode tanker .
God bedring , så får vi håpe dette er helt uskyldig smerter :Heartred

Lykke til :Heartred krysser alt som krysses kan for at det går rette veien for dere :Heartred

Fant ingen blindtarm på ul, men så ett lite nurk med bankende hjerte da:Heartred på utvendig ul, jeg er 7+3 viste ikke det gikk ann… men tar ikke seieren på forskudd da jeg ikke fikk se, eller hun som tok ul ikke sa om den var på riktig plass. For det var opp til gyn. Så ligger nå bare her og venter på siste domen

Ferdi! Og utskrevet!
Var en cyste på eggstokken som hadde sprukket!
Alt bra med den lille. Han som tok ul styrte å bala noe forferdelig med innstillingene på den maskina, sa han målte d til 6+5 men det tror jeg ikke noe på:wacky: skal på ul (privat) på torsdag neste uke. Så da får vi se da:D

Back
Topp