Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ble det time på legevakta… smerter på høyreside i magen som ikke gir seg.. så de ville utelukke svangerskap utenfor livmor og blindtarmbetennelse..
Krysser alt og håper på at det er ingen av delene.
Kjenner jeg er kjempe bekymra og livredd

Da ble det time på legevakta… smerter på høyreside i magen som ikke gir seg.. så de ville utelukke svangerskap utenfor livmor og blindtarmbetennelse..

HuffDa ble det time på legevakta… smerter på høyreside i magen som ikke gir seg.. så de ville utelukke svangerskap utenfor livmor og blindtarmbetennelse..

fikk ikke time før ti over 11. så sitter bare og gruer meg. Siden smertene er så lokalisert på ett punkt på siden, så har jeg mine tvil om at dette går veien for oss
krysser alt som krysses kan for at det går rette veien for dere 
Ligger på akuttmottak akkurat nå. De mistenker blindtarmbetennelse, men vet ikke enda. Skal på ul av magen og på gyn etter på.Hvordan går det med deg ?![]()
på utvendig ul, jeg er 7+3 viste ikke det gikk ann… men tar ikke seieren på forskudd da jeg ikke fikk se, eller hun som tok ul ikke sa om den var på riktig plass. For det var opp til gyn. Så ligger nå bare her og venter på siste domen
skal på ul (privat) på torsdag neste uke. Så da får vi se da