Legevakta...

Første gang en ordentlig dame har tatt telefonen på legevakta!
Måtte ringe ned bga pulserende smerter høyre side oppe ved galleblære/ lever sitter! Skikkelig ubehagelig. Fjernet galleblæra for ett par år siden, men kan ligne litt på samme smerter.
Ble redd å ringte ned, fikk beskjed å ta ett par parasett og se om det hjalp noe, og ta kontakt med fastlege i morgen tidlig.hvis det ble verre måtte jeg bare komme ned!

Kjenner jeg ble skikkelig redd, men siden smertene sitter høyt oppe så er det nok ikke noe galt med spiren! Men kjenner kroppen er redd, fryser, kvalm pg skikkelig løs mage...:(
Venter bare på at legen skal åpne!!

Måtte bare si boe ett sted :)
 
Første gang en ordentlig dame har tatt telefonen på legevakta!
Måtte ringe ned bga pulserende smerter høyre side oppe ved galleblære/ lever sitter! Skikkelig ubehagelig. Fjernet galleblæra for ett par år siden, men kan ligne litt på samme smerter.
Ble redd å ringte ned, fikk beskjed å ta ett par parasett og se om det hjalp noe, og ta kontakt med fastlege i morgen tidlig.hvis det ble verre måtte jeg bare komme ned!

Kjenner jeg ble skikkelig redd, men siden smertene sitter høyt oppe så er det nok ikke noe galt med spiren! Men kjenner kroppen er redd, fryser, kvalm pg skikkelig løs mage...:(
Venter bare på at legen skal åpne!!

Måtte bare si boe ett sted :)
Huff! God bedring! Gikk det bedre med etter du tok paracet da?
 
Huff! God bedring! Gikk det bedre med etter du tok paracet da?
Tusen takk <3
Ja, jeg fikk sovet litt.Men har begynt smått igjen nå merker jeg.
Har send melding på at jeg ikke kommer på jobb i dag, så håper jeg snart får svar at det er greit.Så ringer jeg leven min kl 8, og sier at jeg må ha akutt time.Håper bare jeg kommer inn nå! :)
 
Usj. God bedring. Håper du kommer fort til.
 
God bedring
 
Tusen takk ❤️
Jeg venter telefon fra legekontoret, legen hadde vist fult opp så hun i skranken skulle snakke med legen og ringe meg igjen. Ho lurte på om det kunne være gallestein jeg har, for selvom jeg har fjernet galleblæra så kan man få stener allikevel :(
Så håper hun snart ringer :)
 
Tusen takk ❤️
Jeg venter telefon fra legekontoret, legen hadde vist fult opp så hun i skranken skulle snakke med legen og ringe meg igjen. Ho lurte på om det kunne være gallestein jeg har, for selvom jeg har fjernet galleblæra så kan man få stener allikevel :(
Så håper hun snart ringer :)
Ja, man kan fortsatt få gallestein dessverre..
God bedring! :)
 
God bedring :)
 
Hvordan går det med deg? :)
 
Back
Topp