Legevakta, sykehuset og hjem igjen...

Real_tree_girl

Flørter med forumet
Etter gårsdagens tur på legevakta ble ikke formen noe bedre,
så ble en tur tilbake i dag hvor legen sa at jeg antageligvis ble innlagt for oppvesking.

Da jeg kom på sykehuset ble jeg henvist direkte til gyn siden jeg hadde fått noen små
blødninger i tillegg.
På gyn ble det utregnet uker som jeg var på vei og de fant ut at jeg var snart 7uker på
vei i følge siste mens osv... men etter innvendig UL fant de ut at jeg ikke var lengre på
vei enn ca 4-5 uker(??)
Legen fortalte at den "knotten" vi så (en liten sort sirkel med en hvitaktig kant i bunnen)
antageligvis skulle bli en baby(??) og at de blødningene jeg hadde var festeblødning.

Skal tilbake om 2-3 uker for ny UL, men her sitter jeg og synes noe likevell er litt rart...

Da jeg var hos legen for 14dager siden på mandag var det en positiv test.
Den i ettermiddag var svak og hadde blod i urinen + at legen nevnte at det antageligvis skulle bli en baby.

Men ellers sa hun at det så greit ut enda, men at man kan miste i løpet av de 12 første ukene.

Ellers så synes jeg at jeg blør som en liten mens hvor jeg må bruke truseinnlegg med friskt blod og
slim, og har heller ikke noe spessielt med magesmerter annet enn at det strekker en del innimellom
og fordøyelses smerter pga oppkast og lite mat (tror jeg da)

Dagens lille sytetråd siden jeg synes alt er så rart, men fikk i allefall sett at det var noe inni der

Dette skjønner jeg du syns ble rart. Syns mange av disse legene er dårlige på å forklare. Fint at alt ser fint ut, men rart de ikke kunne se mer. Syns du skulle sluppet å vente så lenge som 2-3 uker på ny ul, de vil jo kunne se allerede neste uke om embryo har vokst, selv om de kanskje ikke kan se hjertet (om du ikke skulle være lengre enn 4-5 uker). En venninne var rundt 7 uker da hun var på ul, og de sa hun var bare 4. Fikk ny time etter en uke, og da slo hjertet og hun ble estimert til å være 8 uker på vei. Så alt er mulig.
Jeg har såvidt lest litt om at egget kan gå i dvale, og da kan man være litt kortere på vei enn man tror. Så det er mulig det og.

Håper blødningene stopper opp, mest sannsynlig er det helt ufarlig, særlig siden du ikke har vondt.

Ble du innlagt for å få i deg væske da?
Syns synd på deg, var mye nå.

<3

du blei satt tilbake? men du vet jo når du fikk første positive test? er det mulig at du er 4-5 da? hørtes ut som en rart legetime :/ sender en klem. dette skal gå bra :)

håper det går greit med deg <3 klemmepå

Back
Topp