Legevakta om 20min

Camilla-arriane

Forelsket i forumet
Blør bare mere etter undersøkelsen hos legen i går, nå kommer det litt koagulert blod også, og mensmurringer.
Så hun på legevakta ville undersøke meg så jeg kan dra til sykehuset i morgen tidlig for ultralyd ..
Uff..forventer det værste, og jeg som ikke har fortalt det på jobben enda at jeg var gravid.
Må ha noen dager fri..om dette ikke går bra...gruer meg til den samtalen.

Huff så kjedelig at du opplever denne sterke blødningen. Håper det stopper opp og at du kommer deg raskt hjem igjen. Lykke til på legevakten, venter på oppdatering!

Hvilken undersøkelse har du hatt? Uff, føler med deg og krysser alle fingre og tær for at dette går bra <3

Krysser fingrene for deg og håper alt er bra. Lykke til

Huff, krysser fingrene for deg! Lykke, lykke til!

Hei..da var jeg hjemme igjen og mye klokere enn legeturen i går.
Livmorhalsen min var litt åpen og det kom blod og slim ut fra livmoren min.
Jeg har ikke vondt lengere.
Hun på legevakte pratet med sykehuset og jeg fikk time til ultralyd kl.10 i morgen.
Skulle møte fastende i tilfelle dette ikke gikk så bra og det ender opp i utskrapning.
Noe hun forberedte meg på..men alt kan skje.
Synes dette er veldig trist..juni er en perfekt baby mnd..lillemann har bursdag 28.juni så det hadde vært kos med en juni baby til.

Men kjenner også at jeg er veldig rolig nå, aner ikke hvorfor..men det som skjer skjer..
Bare å prøve på nytt igjen :)

Kanskje du er roligere fordi nå får du endelig svar... ingenting er verre enn å gå rundt og ikke vite. Da jeg hadde ma/sa i august så var jeg helt fra meg dagene før ul, men når jeg fikk svaret fikk jeg mer roen fordi da visste jeg i alle fall hva som skjedde. 
Håper på det beste for deg, har lest mange historier hvor det tross alt har gått bra! 

Trist å lese, men godt at du får ordentlig hjelp. Masse lykke til i morgen

Masse lykke til=)

Lykketil på ul, håper på det beste for deg:-) Krysser fingrene,

Ønsker deg masse lykke til,håper dette går bra!

Back
Topp