Igår kveld etter middag fikk jeg veldig vondt i magen. Det ga seg ikke med det første og jeg gikk opp i senga rundt halv ti, for å prøve å slappe av og få litt søvn i håp om at magesmertene var borte da jeg våknet. Det var ikke lett å få seg søvn da smertene ble kraftigere så jeg tok en Paracet. Sovnet rundt halv et men våknet igjen rundt klokken 3 med at jeg var svett og smertene var der fremdeles.
Bestemte meg for å ringe legevakta og fikk komme inn. De sjekket blodtrykk, urin, og tok crp. Legen lyttet og kjente på magen men da hadde smertene avtatt litt og nå føler jeg meg bedre, magen føles bare veldig øm.
Sjekket den betalingsautomater da jeg gikk og der var det lagt inn betaling på 311,- kr. Betalte selfølgelig men synes kanskje det var rart jeg skulle betale? Hva er vanlig??
Bestemte meg for å ringe legevakta og fikk komme inn. De sjekket blodtrykk, urin, og tok crp. Legen lyttet og kjente på magen men da hadde smertene avtatt litt og nå føler jeg meg bedre, magen føles bare veldig øm.
Sjekket den betalingsautomater da jeg gikk og der var det lagt inn betaling på 311,- kr. Betalte selfølgelig men synes kanskje det var rart jeg skulle betale? Hva er vanlig??