Legevakta i dag

litjpi

Glad i forumet
Har siden positiv test hatt spotting daglig, noe som har stressa meg veldig. Har snakka med lege som sa at jeg ikke skulle engste meg.
Våkna opp i dag med litt rennende blødning[&:] Ble jo kjemperedd og drog til legevakta. Ble sendt direkte til fertilitetsseksjonen der jeg har blitt behandlet (dette er et ivf-barn), tok en ultralyd, og der så vi verdens skjønneste baby[:D] Alt var i orden. Jeg føler meg 10kg lettere nå og skjønner ikke hvorfor jeg har utsatt det så lenge å få sjekka det ut.

Så jenter, ikke gå å vær bekymret. Dra til lege og få det sjekka[:)]

Legger ved bilde av den lille.

ORIGINAL: *Endelig2*

Så godt å høre at alt var bra[:D]

ÅÅÅÅÅ så godt å høre at dere har det bra:D

Tusen takk jenter. Det var så stor lettelse[:D]

Så godt å høre!!! [:D]

Nå ble jeg glad på dine vegne [:D][:D]
Fant de ut hvor blødningen kommer fra?

ORIGINAL: Kristine79

Nå ble jeg glad på dine vegne [:D][:D]
Fant de ut hvor blødningen kommer fra?

Nei, hun viste ikke. Men hun så på ultralyd at morkaka holdt på å dannes, så den kunne gi meg fortsatt blødninger framover iallefall. Har ikke peiling på hvorfor. Men, jeg spurte om det kunne være en truende abort, noe hun ikke kunne utelukke helt da.
Håper ikke det[:)]   

Så godt å få sjekket at alt er bra!!! [:D][:D]

Fineste fine lille babyen [:D] Så deilig å bli tatt på alvor og få en ordentlig sjekk når man er redd. Flink du var som tok kontakt. Håper du slapper ordentlig av og nyter synet av lillespira di [:D]

de er så flinke på St. Olavs, tenkt det da... egentlig skulle jeg vært der nå...[:)][:)][:)]

NYDELIG BILDE [:D][:D][:D][:D]

Ååååååååååå for et nydelig bilde av den lille spira de[:D][:D][:D] Og så bra at alt var helt fint[:)] Jeg kan trøste deg med det at jeg hadde blødninger så og si hele svangerskapet med eldstemann og han ble født helt frisk og fin[:)] Konklusjonen var bare at jeg var bare sånn[:)]

Så bra at alt stod bra til[:D][:D]

Men du??
Ang. bildet..
Er fosteret den lille klumpen som er imellom nr 2 og krysset??

*følermegdum*

Så deilig det må være å ha fått den bekreftelsen på at alt er i orden [:D]
Og godt å høre at du ble tatt på alvor [:)]

Så godt å høre[:D][:D][:D]
Og så nyyydelig liten spire

ORIGINAL: 3 små engler

Fineste fine lille babyen [:D] Så deilig å bli tatt på alvor og få en ordentlig sjekk når man er redd. Flink du var som tok kontakt. Håper du slapper ordentlig av og nyter synet av lillespira di [:D]

Back
Topp