lillevirre
Betatt av forumet
Hvor dårlig er barna deres før dere tenker legevakt fremfor å vente til legen åpner dagen etter? Ift snørr og slim i nese og hals og feber..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes fornuftig ut!Men det går an å ringe og høyre, og få deira vurdering![]()
Det går nok kjempefintJeg bruker å være så rask til å dra til legen med barna. Var der i går,:men e har blitt mye værre så tenkte å ringe igjen i.morgen. Er bare redd fire om jeg burde dratt i natt om det er mye slim og lite søvn.. Men så er jeg jo alene og må da ta med storesøster også som har lungebetennelseEr jeg redd så drar vi såklart, men nå sover hun i.vogna og har sovet lengre enn hun har gjort på fler uker på kvelden. Puster bedre enn istad også, så triller vogna inn på soverommet jeg:/ håper ikke jeg gjør feil ved å ikke ta en legesjekk :/
Under dobbelthaka tenker du?kva sa legen når du var der i går? Det er ganske vanleg at dei blir meir slimete på kvelden, fordi dei ligger så lenge på ryggen og slikt.. Er veldig ubehagelig åhøyre påHar du sjekka korleis halsgropa er? Ni var tett, og eg såg at det trekte seg inn der i halsgropa, og såg at det trakk seg inn med ribbeina. Men leste at dersom det var inntrekking i det punktet litt opp, men mellom ribbeina sleit dei slik med pusten at lege burde kontaktast!
![]()
Du veit.. den gropa der brystkassa begynner. Dersom du ser at det blir hule der, så er det eit tegn på at dei sliter med pusten. Men ikkje kritiskUnder dobbelthaka tenker du?
Får følge med på brystet, ja.. Er veldig ubehagelig og vil gjerne hoste for henne
Hun hadde crp på 29 og fikk medisiner mot øyekatarr. Storesøster fikk mot lungebetennelse og regner med at e er smittet av m.. Han da vi skulle ta kontakt for ny sjekk om noen dager om det ikke ble bedre med feber. Evnt værre..